حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام‌های تجاری جدید ویوو برای گوشی های رول شونده، کشویی و تاشو جدیدش

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

نام‌های تجاری جدید ویوو برای دستگاه های آینده این شرکت که شامل گوشی های رول شونده، کشویی و تاشو می شود، اخیرا منتشر شده است. ویوو اخیرا نسبت به گذشته فعال‌تر شده است و اخبار و اطلاعات زیادی درباره ثبت شدن نام‌های تجاری مختلفی درباره آن به گوش می‌رسد که نشان از تلاش این شرکت برای آغاز یک رقابت جدی‌تر نسبت به گذشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نام‌های تجاری جدید ویوو

تلفن‌های مجهز به نمایشگر خمیده اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و جای تعجبی ندارد که چرا بسیاری از تولید کنندگان به سمت تولید این دستگاه‌ها کشیده می‌شوند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت ویوو قصد دارید تا پایان امسال حداقل یک گوشی تاشو معرفی و عرضه کند. این خبر از طرف دفتر ثبت علائم تجاری کشور چین به بیرون درز یافته است.

ویوو نام تجاری Vivo Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

نام‌های تجاری جدید ویوو

نام‌های تجاری جدید ویوو

به نقل از gsmarena، در تاریخ ۳ خرداد شرکت Vivo اقدام به ثبت نه یک اسم تجاری، بلکه سه اسم تجاری جدید برای محصولات آینده خود با نام سری NEX کرده است.  از جمله این نام‌های تجاری ثبت شده می‌توان به NEX Fold، NEX Slide و NEX Roll اشاره کرد. نام این دستگاه‌ها بدون هیچ توضیحی، نشان دهنده نوع آن‌ها است. اما نکته مهم این است که تمامی آن‌ها تحت نام تجاری NEX معرفی و عرضه خواهند شد که با توجه به سابقه فعالیت و پیشینه این نام، منطقی به نظر می‌رسد.

به غیر از نام‌های ثبت شده، تا این لحظه اطلاعات دیگری موجود نیست. برای اطلاع از مشخصات این دستگاه‌ها باید تا زمان ارائه اطلاعات جدیدتر منتظر بمانیم. اخیرا نیز اطلاعاتی منتشر شده که بر اساس آن اولین تبلت vivo اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

به نظر شما ویوو می تواند در آینده با گوشی های جدیدش، نامی برای خود دست و پا کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان