حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های سری Vivo V21 با لرزشگیر اپتیکال دوربین سلفی رسما معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ویوو

غول موبایل چینی ویوو، امروز به طور رسمی از گوشی های سری Vivo V21 و V21 5G رونمایی کرد. ویژگی شاخص هر دو دستگاه، دوربین سلفی قدرتمند آن ها بوده که حتی ممکن است کیفیتی بهتر از دوربین اصلی گوشی شما داشته باشد. حال با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و طراحی آن ها بیندازیم.

گوشی های سری Vivo V21

هر دو گوشی جدید از سری V21، شامل یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی می باشند که به گفته ویوو، سلفی های با کیفیت بالا را با کمک “سنسور نوری پیشرفته” فراهم می کنند. جذاب ترین ویژگی این دوربین اما، مربوط به سیستم لرزشگیر اپتیکال (OIS) آن است که سالهاست شاهد استفاده از آن در گوشی ای نبوده ایم. همچنین این دوربین از لرزشگیر الکترونیکی (EIS) نیز پشتیبانی می کند که برای نرمی بیشتر در هنگام ضبط فیلم استفاده می شود. شما همچنین می توانید با وضوح 4K به ضبط فیلم توسط این دوربین بپردازید. حالت AI Night Portrait و Super Night Selfie نیز در هنگام ثبت عکس های پرتره و زمانی که سخت افزار، جوابگوی نیاز شما نیست، به کمک شما می آیند. این ویژگی ها به کمک فوکوس خودکار کار می کنند که حتی در بعضی از پرچمداران گران قیمت نیز،‌ شاهد آن نیستیم.

دوربین سلفی سری Vivo V21

دوربین سلفی سری Vivo V21

این دوربین درون یک ناچ قطره ای در بالای نمایشگر قرار گرفته که این مورد هم در نوع خود یادآور خاطرات گوشی های یکی دو سال گذشته است. البته تصمیم به استفاده از آن بی مورد نبوده و به علت همان لرزشگیر اپتیکال است که ویوو ملزم به بهره گیری از ناچ شده است. همچنین دو فلش LED نیز در طرفین این ناچ قرار گرفته که در هنگام ثبت عکس در تاریکی به کمک شما می آیند.

مشخصات دوربین های عقب

این دو مدل به همراه یک مدل میان رده تر، ترکیب دوربین سه گانه یکسانی را در پشت خود دارند. دوربین اصلی هر سه، یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بوده که در دو مدل پیشرفته تر، همانند دوربین سلفی، از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می کند. دو دوربین دیگر اما، در هر سه گوشی بدون تغییر وضعیت استفاده شده اند که شامل یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو می باشد.

مشخصات دوربین سری Vivo V21

مشخصات دوربین سری Vivo V21

طراحی و نمایشگر گوشی های سری Vivo V21

از دید طراحی نیز، هر سه مدل V21 بسیار نازک بوده به طوری که یکی از آن ها، باریک ترین گوشی 5G موجود در بازار است. توجه داشته باشید که رنگ های مختلف در این گوشی ها، دارای ضخامت و وزن کمی متفاوت هستند. در هر صورت، ضخامت آن ها به 7.29 و 7.38 میلی متر می رسد.

با بازگشت به جلو این دستگاه ها، شاهد یک صفحه نمایش 6.44 اینچی امولد با نرخ نو سازی 90 هرتز در مدل های V21 و V21 5G و ۶۰ هرتز در V21e هستیم. این پنل ها دارای رزولوشن +1080p بوده که با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ عرضه می شوند و از +HDR10 نیز پشتیبانی می کنند. مدل e نیز دارای یک صفحه نمایش کم نورتر است که دارای روشنایی معمولی 430 نیت می باشد، در حالی که برای دو مورد دیگر به 500 نیت می رسد. هر سه مدل دارای یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود هستند.

گوشی ویوو V21

گوشی ویوو V21

پردازنده و باتری

vivo V21 و V21 5G از چیپست یکسان Dimensity 800U به همراه تراشه 7 نانومتری با دو هسته Cortex-A76 (2.4 گیگاهرتز) به علاوه شش هسته A55 (2.0 گیگاهرتز) و GPU Mali-G57 MC3 بهره می برند. در مدل 5G، حداکثر سرعت بارگیری تا 2.3 گیگابیت بر ثانیه را می رسد.

vivo V21e همه چیز را تغییر می دهد و به چیپست Snapdragon 720G مجهز است. تراشه 8 نانومتری با دو هسته Cortex-A76 (2.3 گیگاهرتز) و شش هسته A55 (1.8 گیگاهرتز)، به علاوه پردازنده گرافیکی Adreno 618 و مودم X15 LTE. در هر صورت، شما 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این گوشی ها خواهید داشت. با ویژگی Extended RAM ویوو نیز، هیچ گاه کمبود رم در گوشی خود را احساس نخواهید کرد.

هر سه تلفن دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که با پشتیبانی از شارژ سریع 33W FlashCharge عرضه می شوند.

مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شد، تراشه 5G ارزان جدید تایوانی ها

قیمت و دسترسی

به نقل از gsmarena، گوشی های vivo V21 و V21 5G به زودی و در سه رنگ Sunset Dazzle ،Dusk Blue و Arctic White در دسترس خواهند بود. vivo V21e نیز با Diamond Flare و Roman Black ارائه می شود. قیمت حالت پایه آن نیز ۳۲۰ یورو بوده که با وجود این قیمت می توان گزینه های خوب دیگری از جمله Realme 8 5G و وان پلاس Nord را مد نظر قرار داد.

قیمت ویوو V21 و جعبه گشایی آن منتشر شد

نظر شما راجع به طراحی، مشخصات و قیمت گوشی های سری Vivo V21 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من موندم چینش دوربین گوشیای ویوو چرا یکین.🤔

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی