حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite و Mi 11 Lite 4G ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی هنوز فاز عرضه به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 خود را به پایان نرسانده است. این در حالی است که زمزمه‌های رونمایی از MIUI 13 طی دو ماه آینده به گوش می‌رسند! به هر حال، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite و Mi 11 Lite 4G رسماً ارائه شده است. در ادامه، به جزئیات مربوط به این به روزرسانی خواهیم پرداخت.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite و Mi 11 Lite 4G

همان طور که گفتیم، شیائومی به زودی از نسخه جدید رابط کاربری MIUI خود، با نام MIUI 13 رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود تا طبق گفته‌های مدیران ارشد این کمپانی، حوالی مرداد تا شهریور ماه شاهد انتشار این نسخه از رابط کاربری غنی MIUI باشیم.

 

زمان رونمایی MIUI 13 به صورت رسمی، احتمالاً حوالی مرداد تا شهریور خواهد بود

 

اما به دستگاه‌های جدید شیائومی در پروژه رابط کاربری MIUI 12.5 می‌رسیم. به گزارش Gizmochina، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite و Mi 11 Lite 4G در حال انتشار می‌باشد. در همین راستا، برخی از کاربران این گوشی‌ها، آن را دریافت کرده‌اند. شیائومی Mi 11 Lite، حدود ٣ ماه پیش، رسماً رونمایی شد. از مشخصات فنی برجسته این دستگاه، می‌توان به پنل OLED ١٠ بیتی و دوربین اصلی ٣ گانه ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. پیش تر نسخه ۵ جی می ١١ لایت آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده بود.

 

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 Lite 5G ارائه شد

 

می ١١ لایت ۴ جی، در ابتدا با رابط کاربری MIUI 12 و اندروید ١١ پیش فرض ارائه شده بود. در ادامه، این دستگاه وارد بازار کشورهای مختلفی از جمله ایران شد. حال، پس از گذشت این مدت، نوبت به انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای این دستگاه میان رده رسیده است. هم اکنون نسخه جهانی شیائومی Mi 11 Lite 4G در حال دریافت به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 می‌باشد. اما از سوی دیگر، این آپدیت از نوع استیبل بتا است. یعنی تنها برخی از کاربران واجد شرایط آن را دریافت می‌کنند. اما نگران نباشید؛ در هفته‌های آتی شما نیز می‌توانید آن را نصب کنید. حجم دقیق این به روزرسانی، ٢.٧ گیگابایت است. نسخه فریمور نیز با انجام به روزرسانی، به “V12.5.3.0.RKQMIXM” تغییر خواهد کرد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 Lite 4G

از سوی دیگر، گوشی Mi 8 Lite دریافت کننده جدید MIUI 12.5 می‌باشد. این گوشی، در سال ٢٠١٨ میلادی توسط شیائومی معرفی شد. از مشخصات برجسته Mi 8 Lite، می‌توان به استفاده از تراشه Snapdragon 660 و دوربین سلفی ٢۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی، در ابتدا با رابط کاربری MIUI 9 و اندروید ٨.٠ پیش فرض عرضه شده بود. پس از آن، آپدیت اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 برای این دستگاه نیز عرضه شد.

 

شیائومی می 8 پرو و می 8 لایت معرفی شدند

 

تا اینکه امروز، بالأخره نوبت به انتشار نسخه ١٢.۵ رابط کاربری شیائومی برای این گوشی رسید. حجم دانلود این به روزرسانی، حدود ٢ گیگابایت می‌باشد. در حال حاضر، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite فعلاً در چین عرضه شده است. اما طی چند هفته آینده، کم کم عرضه جهانی این نسخه برای Mi 8 Lite آغاز خواهد شد. آپدیت وصله امنیتی ماه مه نیز بر روی این به روزرسانی قرار گرفته است. با نصب این به روزرسانی، عملکرد کلی دستگاه بهبود می‌یابد. آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite، بر پایه اندروید ١٠ ارائه شده است. بنابراین، خبری از اندروید ١٠ برای شیائومی می ٨ لایت نیست. نسخه فریمور این به روزرسانی، “V12.5.1.0.QDTCNXM” است.

نظر شما در مورد می ٨ لایت چیست؟ آیا از Xiaomi Mi 8 Lite استفاده کرده‌اید؟ می ١١ لایت ۴ جی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 8 Lite، بر پایه اندروید ١٠ ارائه شده است. بنابراین، خبری از اندروید ١٠ برای شیائومی می ٨ لایت نیست.
☆ درحالی که MiUi 12.5 بر روی اندروید ۱۱ نیست.
لطفاً اصلاح کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️