حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی نوت ۸ رسید: اضافه کردن ۱ گیگابایت به حافظه رم!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

بدون شک می توان گفت که Redmi Note 8 یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار ایران و جهان است. این گوشی خوش فروش و پرطرفدار پیش از این آپدیت های MIUI 12.5 و نسخه بهبودیافته آن یا Enhanced Edition را دریافت کرده بود اما به صورت محدود و در بازارهای خاص. حالا آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی نوت ۸ رسید به مدل های جهانی آن رسیده و خبر خوب اینکه قابلیت اضافه کردن ۱ گیگابایت به حافظه رم را به شما ارایه خواهد کرد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی نوت ۸ برای بازار جهانی اما هنوز در فاز تست

با وجود فروش بسیار اما می توان گفت که ردمی نوت 8 به راحتی یکی از نادیده گرفته‌ شده‌ترین (!) دستگاه‌های شیائومی در سال جاری است و تاخیرهای زیادی در به‌روزرسانی‌ها داشته است. این گوشی تازه همین ماه گذشته آپدیت اندروید ۱۱ را به طور گسترده و جهانی دریافت کرد. یعنی حدود ۱۰ ماه پس از عرضه در چین که مدت زیادی است. اما حالا این دستگاه شروع به دریافت به‌روزرسانی جهانی پایدار MIUI 12.5 کرده است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی نوت ۸

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی نوت ۸

این به روز رسانی دارای بیلد V12.5.1.0.RCOMIXM است اما در حال حاضر فقط برای آنهایی که بخشی از برنامه Mi Pilot Testers هستند ارائه می شود. اگر همه چیز خوب پیش برود و به‌روزرسانی بدون اشکال در نظر گرفته شود، انتظار می‌رود ظرف چند هفته آینده عرضه گسترده‌تری انجام شود.

این آپدیت چند ویژگی جدید را به همراه دارد. اولین و مهم ترین آن ها مسلما این است که پس زمینه نوتیفیکیشن سنتر مات (Blur) شده است. بنابراین می توانید پس از تقریبا یک سال در نهایت با پس زمینه خاکستری زشت خداحافظی کنید.

 

به غیر از این، منو صوتی با جزئیات بیشتر وجود دارد که شیائومی مدتی قبل آن را به دستگاه های رده بالا اضافه کرده بود. همچنین Redmi Note 8 اکنون می تواند از افزایش حافظه رم در MIUI 12.5 نیز بهره مند شود که رم را تقریباً 1 گیگابایت افزایش می دهد. در نهایت، گزارش شده است که چندین باگ مانند مشکلات حسگر مجاورت همراه با بهبود عملکرد قابل توجه برطرف شده است.

اما باز هم، این به‌روزرسانی فعلاً فقط در منطقه «جهانی» در دسترس است و مناطقی مانند هند هنوز از آن حذف شده‌اند. شیائومی هنوز تاریخی مشخص نکرده است که چه زمانی سایر مناطق با این آپدیت مواجه خواهند شد.

شما ردمی نوت ۸ دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soleimany

برای نوت 8t احتمال داره بیاد؟

mohammad MI

اقا یکی بیاد کمک کنه😐💔
برای من ی روز بعد از اینکه اومدن گفته جهانیش منتشر شده اومد
من دان نکردم گفتم فردا دان میکنم چون اون موقع نت نداشتم الان نزدیک ی روز و نیم پیام اپدیت رفته دیگم نیومده😐😐😐😐
اقا یکی بگه چیکار کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)