حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 مدل 4G در زمان تعیین شده می‌آید؛ اما مدل 5G دیرتر از آن!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی برای رونمایی از پرچمداران جدید سری P خود، تمام تلاش خود را می‌کند. با وجود تأخیرهای محسوس در زمان رونمایی از این سری، شاهد شایعات زیادی از P50 بودیم. در جدیدترین شایعه منتشر شده از پرچمداران هواوی، گفته شده است که هواوی P50 مدل 4G، زودتر از مدل 5G رونمایی می‌شود. اما چرا نسخه 5G دیرتر به بازار عرضه می‌شود؟

هواوی P50 مدل 4G زودتر از مدل 5G رونمایی می‌شود

سری Huawei P50، نشان دهنده این است که هواوی با وجود سخت‌ترین شرایط، باز هم به راه خود و رونمایی از پرچمدارانش ادامه می‌دهد. به همین ترتیب، پیش از این گفته بودیم که تاریخ رونمایی این پرچمداران احتمالاً در چه روزی انجام می‌گیرد.

 

تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد

 

حال بگذارید تا به شایعه جدید منتشر شده از این سری بپردازیم. بر اساس گزارشی از Gizchina، اینترنت 5G محبوب و فراگیر شده است. حتی گوشی‌های ٢٠٠ دلاری هم به این فناوری مجهز هستند. در همین راستا، کاربران 5G در حال افزایش است. به همین دلیل است که بسیاری از سازندگان گوشی‌های خود را مجهز به این فناوری کرده‌اند. با این وجود، هنوز مناطقی در جهان وجود دارند که از پشتیبانی اینترنت 5G برخوردار نیستند.

اسنپدراگون ٨٨٨ مدل 4G در گوشی P50 به کار گرفته می‌شود

به یاد دارید که مدتی پیش از رونمایی احتمالی از تراشه پرچمدار کوالکام بدون اینترنت 5G صحبت کرده بودیم. خب، این تراشه که مدل 4G اسنپدراگون ٨٨٨ است، احتمالاً در برخی مدل‌های سری P50 به کار گرفته می‌شود.

 

اسنپدراگون ٨٨٨ مدل 4G به زودی رونمایی می‌شود: احتمال استفاده در هواوی P50

 

نام دیگر تراشه مذکور، Snapdragon 888 LTE-Only نیز می‌تواند باشد. موضوع عرضه مدل 4G از گوشی‌های پرچمدار، کاملاً باور پذیر است. چرا که پیش‌تر، شاهد رونمایی و عرضه نسخه 4G گوشی‌های رده بالایی همچون میت ۴٠ پرو، میت ایکس ٢ و نوا ٨ پرو بودیم. همچنین این نسخه‌ها، به طور پیش فرض به HarmonyOS مجهز بودند. قیمت این مدل‌ها، حدوداً ۴٠٠ یوان چین (معادل ۶٢ دلار آمریکا) کم‌تر از نسخه 5G است. به همین صورت، نمی‌توان گفت که تولید نسخه‌های 4G تفاوت محسوسی در قیمت گذاری نهایی ایجاد نمی‌کند.

 

قیمت MatePad Pro 2 هواوی در کنار محصولات 4G این کمپانی مشخص شد

 

نسخه 5G هواوی پی ۵٠ نیز بعداً از راه می‌رسد

به بحث‌های مربوط به Huawei P50 باز می‌گردیم. همان طور که رندرهای قبلی از این گوشی نشان داده شدند، شاهد استفاده از طراحی ماژول دوربین دو حلقه در این سری خواهیم بود. همچنین نمایشگر خمیده با حفره نمایشگر مرکزی، یکی دیگر از بخش‌های کلیدی طراحی این گوشی‌ها است. هنوز مشخص نیست که هواوی از چه سنسوری برای دوربین این گوشی استفاده می‌کند. اما احتمال می‌رود تا یک سنسور ١/١.١٨” اینچی وظیفه ثبت لحظات را در این گوشی‌ها داشته باشد.

در نهایت، به نظر نمی‌رسد که تاریخ معرفی Huawei P50 بیش‌تر از این تغییر بیابد. بر اساس شایعات منتشر شده و اسناد مختلف، هواوی هواوی P50 مدل 4G را زودتر از نسخه 5G رونمایی خواهد کرد. احتمالاً این امر، به دلیل سختی در تأمین تراشه‌های 5G به وقوع خواهد پیوست.

نظر شما در مورد هواوی P50 مدل 4G چیست؟ از تراشه Snapdragon 888 4G خوشتان می‌آید؟ کدام فاکتور از Huawei P50 برای شما مهم‌تر می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا حیف باید همشو5جی میزد، ای ترامپ خدا لعنتت کنه، اونقدر میگم خدا لعنتت کنه که اخرشم لعنتت میکنه،مرتیکه روانی دیوانه زنجیری اخه توروچه به رئیس جمهوری که همه چیزو به گند بکشی بعدش بزاری بری بقیم از کارهات فقط دردسر بکشن امیدوارم تو چندسال آینده 3نهایت 5 سال اینده هواوی به قدرت قبلش برگرده و حتی بیشتر، فعلا که مشکل کمبود چیپست حل بشه مشکلات هواوی هم حل میشه، بقول گفتنی ها دیروزود داره ولی سوخت سوز نداره، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️