حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi 9T Pro و Mi 9 Pro همراه با MIUI 12.5 عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اندروید ۱۱، شیائومی

شیائومی در حال به روزرسانی برنامه های سیستمی خود برای MIUI 13 است. از طرف دیگر، این شرکت همچنان در حال ارائه آپدیت MIUI 12.5 برای دستگاه های واجد شرایط در سراسر دنیا است. Mi 9T Pro و Mi 9 pro 5G شیائومی جدیدترین گوشی های هوشمندی هستند که آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi 9T Pro و Mi 9 Pro همراه با MIUI 12.5 عرضه شد

اواخر ماه مه (اردیبهشت) بود، که نسخه چین Mi 9T Pro یعنی ردمی کی ۲۰ پرو  بروزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرد. اکنون پس از گذشت یک ماه نوبت به نسخه گلوبال این گوشی رسیده است.

به گزارش GIZMOCHINA آپدیت MIUI 12.5 برای شیائومی می ۹ تی پرو در حال حاضر فقط برای رام گلوبال و با بیلد نامبر (V12.5.1.0.RFKMIXM) در دسترس است. جدای از  تغییرات جدید MIUI ، بسته بروزرسانی مذکور، دستگاه شما را به اندروید ۱۱ نیز ارتقا خواهد داد.

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9T به همراه MIUI 12.5 منتشر شد

همچنین انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای Mi 9 Pro 5G هم شروع شده است. برای کسانی که بی اطلاع هستند، این دستگاه اولین تلفن هوشمند 5G شیائومی برای بازار چین است. اما دقت کنید که اولین گوشی هوشمند 5G این شرکت Mi MIX 3 5G بود. به هر حال، بروزرسانی جدید MIUI همراه با اندروید ۱۱ و با بیلد نامبر (V12.5.1.0.RFXCNXM) برای Mi 9 Pro 5G در حال انتشار است.

این بروزرسانی ها در مرحله بتا هستند

دقت کنید که آپدیت های نرم افزاری فوق در مرحله ‘Stable Beta’ هستند. به عبارت دیگر، آن ها فقط برای تعداد محدودی از کاربران عرضه شده اند. با این حال، انتظار می‌رود که این بروزرسانی ها در آینده ای نزدیک به طور عمومی برای همه کاربران عرضه شود.

Mi 9 Pro 5G شیائومی

Mi 9 Pro 5G شیائومی

علاوه بر این، سایر رام ها و مناطق نیز باید به زودی آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 9T Pro و Redmi K20 Pro را دریافت کنند.

نظر شما درباره رابط کاربری MIUI چیست؟ آیا شیائومی واقعا توانسته این رابط کاربری را بهینه کند یا تغییرات فقط به موارد ظاهری محدود شده اند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

به نظرتون poco f1 هم ورژن 12.5 رو میگیره؟ mi8 گرفت آپدیتش رو.

m.b

دوست عزیزی که میگفت چرا براش نیومده… مبارکت باشه…

mohsenahmadi2694

از دیشب خبرش اومد ولی هنوز واسم نیومده ، منطقه منطقه س

m.b

منطقه منطقه نیست… به تدریج به همه میرسه… مثلاً تو دو هفته… و اینکه استیبل بتا هست گویا… و چون شما احتمالا تیک دریافت زودتر رو نزدی یکم دیگه باید صبر کنی… ولی خوبیش اینه که اندروید 11 و miui 12.5 رو با هم میگیری…

Amin B3DA

با اینکه تیکش را زدم از اول که خریدم و هنوزم دریافت نکردم اما سلامت باشید. خیلی رو مخ بود آخه برای نوت 9 هم اومد برای نوت 8 پرو هم اومد اما زشت بود برای گوشیم هنو نیومده باشه 😂 همه فامیل را شیائومی دار کردم و داشتن اپدیت میکردن جز خودم

انصافا Mi9T Pro یکی از گوشیاییه که لقب قاتل پرچمدار برازندست و به هرحال مبارک دارندگانش.

AL1K1NG

برا می۱۰تی پرو هنوز نیومده🙂

Imanzaghian

سلام آپدیت 12.5 برای mi9 t معمولی نمیاد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی