حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI 13 در کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی ۱۵ آذر ۹۹ رونمایی خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می رود که شیائومی از نسل بعدی رابط کاربری اندروید سفارشی خود یعنی MIUI 13 در کنفرانس Mi Developer رونمایی کند. این کنفرانس قرار است بین ۱۵ تا ۱۷ آذر ۹۹ برگزار شود. احتمالا این شرکت باید جزئیات مربوط به جدول زمانی عرضه MIUI 13 را برای مدل های مختلف به اشتراک بگذارد. تلفن های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو باید آپدیت رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کنند.

رابط کاربری MIUI 13

هر چند در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد رابط کاربری MIUI 13 در دست نیست اما اگر به یاد داشته باشید همین یک ماه پیش بود که در ترنجی اولین نگاه به MIUI 13 شیائومی در یک ویدیو بسیار کوتاه را دیدیم.

شیائومی به احتمال زیاد پیشرفت های اساسی در ویژگی های موجود در MIUI 12 ایجاد می کند. انتظار می رود مجموعه ای از تلفن های هوشمند شیائومی، ردمی ، پوکو به زودی پس از عرضه، به روزرسانی MIUI 13 را دریافت کنند.

MIUI 13 می تواند در کنفرانس Xiaomi Mi Developer معرفی شود

رابط کاربری MIUI 13

رابط کاربری MIUI 13

شیائومی به روزرسانی گسترده MIUII 12 را از نظر طراحی و ویژگی ها انجام داد. این به روزرسانی مجموعه ای از ویژگی ها مانند Super Wallpapers ، کنترل سنتر و نوتیفیکیشن سنتر مجزا، تنظیمات جدید رابط کاربر و حریم خصوصی و ابزارهای امنیتی بهتر را به شما معرفی کرد.

گفته می شود که بروزرسانی بعدی، به عنوان MIUI 13 یک به روزرسانی تکراری نسبت به MIUI 12 است. این یعنی تغییرات زیادی ارایه نخواهد کرد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اطلاعات زیادی در مورد به روزرسانی جدید MIUI 13 در دست نیست. با این حال، گمانه زنی ها نشان می دهد که MIUI 13 پیشرفت های جزئی و در عین حال اساسی را در ویژگی های موجود MIUI 12 ایجاد می کند.

همچنین شایعه شده است که شیائومی در زمینه بهینه سازی انیمیشن ها کار می کند و تصاویر پس زمینه سفارشی بیشتری را در به روزرسانی MIUI 13 به ارمغان می آورد. در یک مصاحبه با مهندسان شیائومی اشاره شد که این شرکت می تواند یک ابزار Super Wallpaper جدید را بیاورد که می تواند در MIUI 13 ادغام شود تا کاربران Super Wallpapers خود را بسازند.

نظر شما چیست؟ کاربر شیائومی، ردمی یا پوکو هستید؟ منتظر رابط کاربری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چرا مثل سامسونگ app drawer نداره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)