حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی نوت ٨، شیائومی Mi 11 Lite 5G و چند مدل دیگر ارائه شد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی، شیائومی

شیائومی در حال گسترش دستگاه‌های دریافت کننده به روزرسانی مهم MIUI 12.5 Enhanced است. رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced، می‌تواند نویدی باشد بر کم شدن مشکلات آزار دهنده رابط کاربری MIUI! امروز، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی نوت ٨، شیائومی Mi 11 Lite 5G و… منتشر شده است که در ادامه به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای ردمی نوت ٨، شیائومی می ١١ لایت ۵ جی و دیگر گوشی‌های محبوب ارائه شد

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced، در ابتدا برای گوشی‌های رده بالا ارائه شد. پس از آن، شیائومی اعلام کرد که قصد دارد MIUI 12.5 Enhanced را وارد گوشی‌های ارزان‌تر خود کند.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های سری ردمی نوت در راه است!

 

اکنون Adimorahblog گزارش داده است که موج دوم ارائه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های شیائومی در حال انتشار است. هنوز، چند هفته به آغاز تاریخی که شیائومی پیش‌تر برای شروع موج دوم این به روزرسانی اعلام کرده بود، باقی مانده است. با این وجود، شیائومی انتشار به روزرسانی این موج را مانند موج قبل، زودتر از موعد آغاز کرده است. ظاهراً چینی‌ها سرعت ارائه به روزرسانی‌های خود را افزایش داده‌اند.

هم اکنون، ردمی نوت ١٠ ۵ جی در حال دریافت آپدیت MIUI 12.5 Enhanced در چین است. گوشی Redmi Note 9 Pro 5G در چین که همان Mi 10T Lite است نیز همین وضعیت را دارد. در ادامه، گوشی‌های شناخته شده‌ای مانند ردمی نوت ٨، ردمی نوت ٩ ۵ جی یا همان Redmi Note 9T و شیائومی Mi CC9 Pro هم از این به روزرسانی بهره مند شده‌اند. در انتها، می ١١ لایت ۵ جی دیگر گوشی است که در این لیست حضور پیدا کرده است.

به روزرسانی MIUI 12.5 ردمی نوت ٨

به روزرسانی MIUI 12.5 ردمی نوت ٨

توجه داشته باشید که آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی نوت ٨ و دیگر گوشی‌های شیائومی در حال حاضر تنها در چین عرضه شده‌اند. اما انتظار می‌رود تا چند روز آینده، کاربران بازار جهانی نیز دریافت کننده MIUI 12.5 Enhanced باشند. ظاهراً شیائومی عجله زیادی برای عرضه جهانی به روزرسانی جدید رابط کاربری خود دارد.

این اتفاق در بازار جهانی، برای گوشی‌های زیر رخ می‌دهد:

– پوکو X3 GT

– ردمی Note 10 5G

– ردمی Note 9T

– پوکو M3 Pro

– شیائومی می نوت ١٠ و می نوت ١٠ پرو

به طور دقیق، حداکثر تا دو ماه آینده این به روزرسانی به صورت جهانی از راه خواهد رسید. با این وجود، شما می‌توانید رام چینی گوشی‌های خود را در صورت وجود، فلش کرده و از این به روزرسانی بهره مند شوید. اما توصیه ما به شما این است که در صورت امکان، چنین کاری را انجام ندهید.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی نوت ٨، نسخه فریمور “MIUI 12.5.2.0 RCOCNXM” را در اختیار دارد. وصله امنیتی سپتامبر ٢٠٢١ نیز در این به روزرسانی موجود است. ردمی نوت ٩ ۵ جی نیز از نسخه فریمور “MIUI 12.5.7.0 RJECNXM” بهره خواهد برد. این نسخه‌ها در دو گوشی ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی و شیائومی Mi CC9 Pro، به “12.5.9.0 RKPCNXM” و “MIUI 12.5.5.0 RFDCNXM” تغییر می‌یابد. در نهایت، شیائومی Mi 11 Lite 5G با نصب این آپدیت، به نسخه فریمور “MIUI 12.5.5.0 RKICNXM” به روزرسانی می‌شود.

نظر شما در مورد انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced با این سرعت چیست؟ گوشی شما در این بین وجود دارد؟ نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

آفرین شیائومی، تلاش این قبیل شرکت ها برای ارائه نوآوری حقیقی با قیمت منصفانه قابل تقدیره،
اگه امثال شیا و سام و بی بی کا نبود الان بعضی شرکت ها هنوز به زور بلوتوث نسل 5 رو ارائه میکردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️