حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 9s شیائومی در ایران نیز ارائه شد!

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اختصاصی ترنجی، ردمی

ردمی نوت ٩ اس، یک گوشی بسیار محبوب بوده است. این دستگاه، در بازار کشور خودمان نیز موفق به جذب بسیاری از کاربران رده میانی گوشی‌های هوشمند شد. اما متأسفانه، ردمی نتوانست با سرعت مناسبی آپدیت‌های این گوشی را منتشر کند. در نهایت، امروز آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 9s در ایران نیز منتشر شده است. در ادامه، با ما همراه باشید تا از جزئیات این به روزرسانی برایتان بگوییم.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 9s در ایران نیز منتشر شد

ما چند روز قبل در ترنجی اعلام کردیم که پس از انتظارات فراوان، آپدیت جدید Redmi Note 9s از راه رسیده است.

 

آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 9s شیائومی سرانجام به صورت جهانی ارائه شد

 

به روزرسانی جدید Redmi Note 9s، در واقع آپدیت میان نسل رابط کاربری MIUI است. منظور ما از این آپدیت، همان MIUI 12.5 است. بر اساس گفته‌های رسمی شیائومی، رابط کاربری MIUI 12.5 از بهبودهای عملکرد زیادی بهره می‌برد. همین سبب می‌شود تا کاربران بتوانند تجربه کاربری بهتری را به دست بیاورند.

ما معمولاً پس از ارائه جهانی آپدیت‌های جهانی، شاهد انتشار آن‌ها برای کاربران بازار کشورمان نیز هستیم. ردمی نوت ٩ اس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و به تازگی این گوشی، آپدیت MIUI 12.5 را در ایران نیز دریافت کرده است. اما اجازه بدهید تا نگاهی به تجربه کاربری که این به روزرسانی را دریافت کرده است بیاندازیم.

کاربر محسن، که یکی از دنبال کنندگان ترنجی است، به تازگی خبر از دریافت آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 9s داده است. وی پیش‌تر در مورد ارائه آپدیت اندروید ١١ در ایران نیز ما را مطلع کرده بود. او امروز به روزرسانی جدیدی را با نسخه فریمور “V12.5.1.0RJWMIXM” دریافت کرده است. این به روزرسانی، مربوط به آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 است. بر اساس داده‌های موجود در اسکرین شات این کاربر، به روزرسانی وصله امنیتی ماه سپتامبر ٢٠٢١ نیز از طریق آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت قابل دریافت است. این به روزرسانی، بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ می‌باشد.

به روزرسانی که در ایران عرضه شده است، از نوع پایدار است. تجربه کلی کاربری که ما را از ارائه این به روزرسانی مطلع ساخته است، مثبت بوده است. وی اظهار دارد که انیمیشن‌ها، به طور روان‌تری رندر می‌شوند و لگ‌ها تا حد قابل توجهی کاهش یافته‌اند. در کنار آن، برخی از باگ‌های کنترل سنتر نیز رفع شده‌اند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا آپدیت جدید ردمی Note 9s را نصب کنید. البته فعلاً نمی‌دانیم که عمر باتری، در این نسخه چطور خواهد بود. اما احتمالاً با مشکلی مواجه نخواهید شد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت 9s

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید ردمی Note 9s چیست؟ آیا شما آن را دریافت کرده‌اید؟ تجربه کاربری کلی شما تا به حال چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Bamdad

این آپدیت تقریباً یک ماه و نیم پیش برای من اومد. رامم گلوباله.
comment image

AŁɪ

رام شما اروپا هست نه گلوبال .

Bamdad

عکسو نگاه کنید. اونجا که نوشته گلوبال چیه پس قضیه؟

Bamdad

متوجه شدم، حق با شماست. اون وسط نوشته EU یعنی اروپا.

m_j_a_p

من خیلی وقته منتظرم بیاد ولی نیومده. رامم گلوباله

mahdikhan

سلام من گوشیم نوت 9 پرو هست رم گلوبال کی این آپدیت براش مساد کسی میدونه ؟؟؟؟

mahdimadil

دقیقا منم گوشیم عین شماست ولی هیچ آپدیت نمی‌ده نمی‌دونم مشکل از کجاست ☹️💔

mosio

با سلام گوشی من ردمی نوت ۹sچند روز پیش اپدیت ۱۲.۵برام اومد اما موقعی که اومدم اپدیت کنم غیبش زد دیگم نیومده برام, میخاستم بدونم دوباره برام میاد یا نه؟؟؟ اگه نمیاد به صورت دستی اپدیت کنم واس گوشیم مشکلی پیش میاد؟؟؟؟اگه جوابمو بدید ممنون میشم ازتون🙏

m.b

سلام معمولاً دوباره میاد… دستی هم اگر بلد باشید مشکلی نداره…

Ali icu

سلام من اپدیت رو دریافت کردم ولی خیلی از امکانات miui 12.5 رو ندارم کسی میدونه باید چیکار کنم؟

mahdikhan

سلام چه زمانی برای نوت ۹ پرو رم گلوبال میاد

Saadoon

چرا واسه گوشی ما نمیاد مشکل چیه چیه چیه چیه

M.ch

آپدیت این گوشی هم خوب دردسر داره ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️