حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نوبیا RedMagic 6R مشخص شد: نه چندان خوب

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | عمر باتری، نوبیا

نوبیا برند پرفروشی نیست. اما با این حال، محصولات جذابی را به بازار عرضه می‌کند. سری RedMagic، عنوان گوشی‌های گیمینگ نوبیا است. پیش از این، نوبیا از گوشی RedMagic 6R رونمایی کرده بود. اما پس از گذشت مدتی، اکنون زمان انتشار نتیجه تست بازدهی باتری این گوشی رسیده است. در ادامه، نگاهی به عمر باتری نوبیا RedMagic 6R خواهیم داشت.

رد مجیک 6R

نوبیا مدتی پیش، گوشی گیمینگ جدید خود را با نام RedMagic 6R رونمایی کرد. این دستگاه گیمینگ، از مشخصاتی مانند تراشه Snapdragon 888 و نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی بهره می‌برد.

 

نوبیا RedMagic 6R با اسنپدراگون ٨٨٨ و قیمت ۴٧٠ دلاری معرفی شد

 

مجموعه Gsmarena در بررسی جدید خود، نگاهی به عمر باتری نوبیا RedMagic 6R نیز داشته است. اما پیش از رسیدن به این قسمت، قصد داریم تا مروری بر مشخصات مرتبط این گوشی داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ

– رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

– تراشه اسنپدراگون ٨٨٨

– رابط کاربری RedMagic 4.0 بر پایه اندروید ١١

– باتري ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۵۵ واتی درون جعبه (نسخه چین) – شارژر ٣٠ واتی درون جعبه (نسخه جهانی)

عمر باتری نوبیا RedMagic 6R

عمر باتری نوبیا RedMagic 6R

ظرفیت باتری RedMagic 6R برای یک گوشی گیمینگ کم است. اما آیا این گوشی می‌تواند از پس تست‌های Gsmarena بر آید؟ در حالت استفاده ترکیبی، این گوشی موفق به ثبت رقم ٧۶ ساعت دوام شده است. این میزان، خیلی بد نیست و خیلی هم خوب نیست. بنابراین، عمر باتری نوبیا RedMagic 6R در بازه “متوسط” قرار می‌‌گیرد. در تست تماس 3G بازدهی ٣١:٣٠ ساعته را شاهد هستیم.

در تست وب گردی، رفرش ریت در حالت ٩٠ هرتزی تنظیم شده است. این میزان در تست پخش ویدئو، به ۶٠ هرتز می‌رسد. در نتیجه، در حالت‌های وب گردی و پخش ویدئو، به ترتیب ارقام حدود ١٠:٣٠ و ١٣ ساعته برای نوبیا RedMagic 6R به دست آمده‌اند. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری RedMagic 6R با RedMagic 6، بلک شارک ۴ و ROG Phone 5 صورت گرفته است:

شارژر رد مجیک 6R

شارژر نسخه چینی این گوشی، توان ۵۵ واتی دارد. این در حالی است که توان شارژر نسخه جهانی ٣٠ وات است. به هر حال، این موضوع یک نقطه ضعف در مقابل رقبا است.

عملکرد شارژر Nubia RedMagic 6R

در نیم ساعت اول اتصال شارژر به این گوشی، ۶٢ درصد از ظرفیت باتری ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی آن پر می‌شود. در نهایت، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی به ۵٨ دقیقه می‌رسد که رضایت بخش است. در کل، عملکرد شارژر این گوشی در حد مناسبی است. اما گوشی مانند Poco F3 با شارژر ٣٣ واتی و باتری ۴,۵٢٠ میلی آمپر ساعتی در زمان کم‌تری شارژ می‌شود.

نظر شما در مورد این گوشی گیمینگ چیست؟ آیا عملکرد باتری و شارژر آن رضایت بخش بوده است؟ کدام بخش RedMagic 6R را بیشتر دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

۷۶ یه افتضاح تمام عیاره!
من ۴ سال پیش یدونه شیائومی ردمی نوت ۴ ایکس گرفتم امتیازش ۱۱۹ بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️