حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nzone S7 Pro با Dimensity 720 در چین رونمایی شد

برند جدید NZone، یک زیر مجموعه جدید از China Mobile است. China Mobile، بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی چین است. حال اولین گوشی این برند، با نام NZone S7 Pro رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی گوشی NZone S7 Pro خواهیم داشت.

مشخصات فنی گوشی NZone S7 Pro

چندی پیش، در ترنجی از رونمایی یک گوشی جدید از برندی نوپا با نام NZone گفتیم. اولین گوشی این برند، NZone S7 Pro نام دارد که سرانجام امروز رونمایی شد.

 

گوشی Nzone S7 با HarmonyOS در تاریخ ١ تیر رونمایی می‌شود: همکاری هواوی و China Mobile

 

بر اساس گزارش Gizmochina، گوشی NZone S7 Pro فعلاً در کشور چین رونمایی شده است. از نمایشگر این گوشی شروع می‌کنیم. NZone S7 Pro دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD است. رفرش ریت و نرخ حساسیت لمسی نمایشگر این گوشی، به ترتیب برابر با ٩٠ و ١٨٠ هرتز می‌باشد. نسبت تصویر نمایشگر مذکور، ٢٠:۹ است. در اطراف نمایشگر NZone S7 Pro ،حاشیه‌های کمی وجود دارند. به طوری که ظاهراً نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی، به حدود ٩١ درصد می‌رسد! در بالای همین نمایشگر، دوربین سلفی تکی با وضوح ١۶ مگاپیکسل در حفره نمایشگر مرکزی واقع شده است.

NZone S7 Pro

دوربین اصلی سه گانه هم در ماژول دوربین مستطیلی شکل تعبیه شده است. سیستم دوربین اصلی این گوشی، متشکل از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو می‌باشد. وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی جدید، بر عهده تراشه ۷ نانومتری Dimensity 720 با هسته‌های پردازشی Cortex-A55 و Cortex-A76 است.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

باتری NZone S7 Pro ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر ۴٠ واتی درون جعبه نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این شارژر، در تنها ١٠ دقیقه ٢۵ درصد از ظرفیت باتری را پر می‌کند. در انتها، سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض بر روی گوشی جدید NZone نصب شده است. هنوز جزئیات رسمی از استفاده HarmonyOS بر روی این دستگاه موجود نیست.

قیمت گوشی جدید NZone

این دستگاه، در دو نسخه با ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. هر دو نسخه، دارای ٨ گیگابایت حافظه رم هستند. نسخه ١٢٨ گیگابایتی، برچسب قیمتی ٢,٢٩٩ یوانی (معادل ٣۵۵ دلار آمریکا) و نسخه ٢۵۶ گیگابایتی، برچسب قیمتی ٢,۴٩٩ یوانی (معادل ٣٨۶ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشند.

نظر شما در مورد NZone S7 Pro چیست؟ آیا این دستگاه ارزش خرید دارد؟ آیا NZone S7 Pro از HarmonyOS استفاده می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصاتش بدک نیست خوبه، ولی نهایتش تو بازار چین فروش بره جهانی فکر نکنم کسی این گوشیو بخره، چون برند جدیدیه هنوز بهش اعتمادی نیست با اونکه مشخصات به نسبت خوبی داره، حتی اگه فروشنسبتأ خوبی هم تو چین داشته باشه بخاطر اینه که گفته شده با همکاری هوآوی ساخته شده نام هواوی یدک میکشه،البته اگه بخواد بازم به ساخت گوشی ادامه بده اونم با همکاری شرکتهای بزرگ حتما به یجایی میرسه، حالا ببینیم در آینده چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️