حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند فصل اول ۲۰۲۱:‌ سامسونگ و ویوو در صدر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ، ویوو

پس ارائه آمار فروش تبلت‌ و موبایل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، حال نوبت به آمار سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند در این فصل رسیده است که نام بزرگانی از جمله سامسونگ و ویوو در صدر این جدول به چشم می‌ خورد.

آمار سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند فصل اول ۲۰۲۱

به نقل از وب سایت gsmarena، آخرین گزارش منتشر شده توسط Strategy Analytics، بینش بیشتری در مورد نرخ رشد فروش تلفن‌های 5G برای دوره ۳ ماهه ژانویه تا مارس را به ما می‌دهد. طبق این آمار، دو کمپانی مطرح سامسونگ با 17 میلیون و vivo با 19.4 میلیون دستگاه، بیشترین عرضه گوشی‌های هوشمند 5G را در سه ماهه نخست سال به خود اختصاص داده‌اند، چراکه در مقایسه با فصل آخر ۲۰۲۰، به ترتیب 79 و 62 درصد رشد داشته‌ است. اپل همچنان با 40.4 میلیون، پیشتاز می‌باشد اما در مقایسه با 52.2 میلیون دستگاه سه ماهه گذشته، جایگاه قابل‌توجهی را از دست داده است. اوپو با 21.5 میلیون و شیائومی با 16.6 میلیون نیز، لیست پنج شرکت برتر را کامل می‌کنند.

سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند

سریع ترین رشد فروش گوشی های هوشمند

افزایش فروش سامسونگ به‌دلیل تقاضای زیاد برای سری Galaxy S21 این شرکت در سراسر کره جنوبی، ایالات متحده و برخی از مناطق اروپا می‌باشد. از طرف دیگر، vivo نیز، فروش گسترده‌ای را در سراسر چین و اروپا تجربه می‌کند. همچنین شیائومی و اوپو فروش بالایی را در چین و اروپا به ارمغان آورده‌اند. اما اپل نتوانست موفقیت‌هایی را که در دوره تعطیلات سه ماهه گذشته کسب کرده بود، تکرار کند.

به طور کلی، بازار تلفن‌های هوشمند 5G، هر شش ماه، رشد 6 درصدی را تجربه کرده و در مجموع به 135.7 میلیون دستگاه رسیده است. تقاضا برای دستگاه‌های 5G در تمامی مناطق به‌خصوص چین، ایالات متحده و اروپای غربی به‌طور طبیعی در حال گسترش است. Strategy Analytics همچنین پیش بینی مي‌کند تا پایان سال جاری، 624 میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G دیگر عرضه شود.

سهم هواوی در بازار گوشی های هوشمند جهانی به ۴ درصد سقوط کرده است

در نهایت نظر شما راجع به رشد فروش گوشی های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱ و آمار فوق العاده سامسونگ و ویوو در این افزایش فروش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی