حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2023: 7 گوشی از اپل با صدرنشینی آیفون‌های 14 و 15 پرو مکس

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، تحلیل بازار

طبق گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، اپل برای اولین بار در 13 سال گذشته سامسونگ را به‌عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند پشت سر گذاشت. اکنون، شرکت تحقیقاتی Canalys داده‌های جدید در مورد 10 گوشی هوشمند برتر که سال گذشته در سراسر جهان عرضه شده‌اند را منتشر کرده است. جای تعجب نیست که اپل بار دیگر در صدر این لیست با بیشترین دستگاه‌ها قرار دارد. بااین‌حال، هیچ یک از برندهای دیگر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به‌جز اپل و سامسونگ به این لیست راه پیدا نکرده‌اند. همچنین پرفروش ترین مدل گوشی های هوشمند در سال 2023 متعلق‌به آیفون 14 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس اپل بوده است.

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2023

طبق گزارش Canalys، آیفون 14 پرو مکس با 34 میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سطح جهان بوده است. آیفون 15 پرو مکس پس از عرضه در ماه سپتامبر با 33 میلیون دستگاه، در رتبه دوم قرار دارد. در جایگاه سوم آیفون 14 با 29 میلیون و آیفون 14 پرو و آیفون 13 که دو سال از عرضه آن می‌گذرد به‌ترتیب با 29 و 23 میلیون دستگاه در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

پنج دستگاه برتر فروخته‌شده در سال گذشته متعلق به اپل بوده است. آیفون 15 پرو با فروش 21 میلیون دستگاه در رتبه هفتم فهرست قرار گرفته و آیفون 15 استاندارد با 17 میلیون دستگاه، لیست 10 گوشی برتر را گردهم می‌آورند. آیفون 14 پلاس و آیفون 15 پلاس نام های قابل‌توجهی هستند که اثری از آن‌ها در این لیست نیست.

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2023

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2023

تنها سه گوشی از برند سامسونگ درمیان 10 گوشی هوشمند پرفروش سال گذشته قرار داشتند. قابل‌ذکر است که این دستگاه‌ها متعلق به سری گلکسی A و نه سری پرچمدار گلکسی S بوده‌اند. گلکسی A14 4G در جایگاه ششم با 21 میلیون فروش و دو گوشی دیگر گلکسی A54 5G و گلکسی A14 5G به‌ترتیب در جایگاه‌های هشتم و نهم قرار گرفته‌اند.

نکته جالب اینجاست که هیچ برند دیگری ازجمله وان پلاس، شیائومی، ویوو، اوپو و غیره در لیست بیشترین گوشی‌های فروخته‌شده در سال گذشته قرار نگرفته‌اند.

دیدگاه شما پیرامون پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی