حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های جدید سری موتورولا Edge با اسنپدراگون ٨۶۵/٨٧٠ و ٧٧٨ جی در راهند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کوالکام، موتورولا

موتورولا با عرضه گوشی‌های سری موتورولا Edge خود، توانست با لباس جدیدی در گوشی‌های رده بالا ظاهر شود. سری اول این خانواده، نظر بسیاری از طرفداران موتورولا را به خود جلب کرد. در جدیدترین اخبار، گفته می‌شود که موتورولا قصد دارد تا گوشی‌های جدیدی را در سری موتورولا Edge خود عرضه کند. در ادامه، نگاهی به گوشی‌های جدید سری موتورولا Edge خواهیم داشت.

موتورولا Berlin و موتورولا Berlin NA

موتورولا قصد دارد تا اعضای جدید سری موتورولا Edge خود را رونمایی کند. قبلاً در مورد توسعه یافتن چهار گوشی موتورولا Edge توسط این کمپانی صحبت کرده بودیم.

 

موتورولا در حال کار بر روی چهار گوشی جدید از سری Edge است

 

اما جدیداً اطلاعات تازه‌ای در مورد گوشی‌های این کمپانی و از سری Edge آن به دستمان رسیده است. به نقل از Gizmochina، موتورولا در حال توسعه جانشین‌های دو گوشی موتورولا Edge و موتورولا Edge Plus است که سال پیش معرفی شده بودند. این گوشی‌ها، با اسم رمز‌های Berlin و Berlin NA و Sierra و Kyoto فاش شده‌اند. حال، به نظر می‌رسد که یک گوشی جدید از موتورولا با اسم رمز Pstar در دست توسعه است. بنابراین، موتورولا برنامه گسترده‌ای برای معرفی این گوشی‌ها تدارک دیده است. حال، می‌خواهیم از دو گوشی جدید موتورولا از این سری یعنی Berlin و Berlin NA شروع کنیم.

افشاگران می‌گویند “Berlin” یک نسخه اروپایی خواهد بود. در حالی که از سمت دیگر، Berlin NA برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که این دو گوشی با اسم رمز Berlin، به زودی و تحت سری Motorola Edge عرضه شوند. اما مشخصات این دو گوشی از چه قرار است؟ خب، به نظر می‌رسد که شاهد عرضه این دستگاه با تراشه ۶ نانومتری و تازه معرفی شده Snapdragon 778G باشیم.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در کنار این تراشه، از ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. هر دو مدل، داری دوربین سلفی تکی با وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهند بود. این سنسور، OV32B40 نام دارد که ساخت آمنی ویژن است. سیستم دوربین اصلی Berlin، از سنسورهای ٨+١۶+١٠٨ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این سیستم دوربین، دارای لنزهای فوق عریض و تله فوتو است. سنسور اصلی این دستگاه، ISOCELL HM2 است که ساخت سامسونگ می‌باشد. از سوی دیگر، گوشی Berlin NA به جای سنسورهای ١۶ و ۸ مگاپیکسلی دیگر نسخه، از سنسورهای ٨ و ٢ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. لنز تله فوتو نیز جای خود را به لنز ماکرو داده است. انتظار می‌رود که شاهد عرضه این گوشی‌ها در سه رنگ سفید، سبز و قهوه‌ای باشیم.

موتورولا Pstar

گوشی موتورولا Pstar، دستگاهی است که پیش‌تر به عنوان موتورولا Sierra شناخته می‌شد. مدل نامبر این گوشی، XT2153 می‌باشد. گوشی موتورولا Pstar، در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این دستگاه، مادربرد تراشه به کار رفته در آن Kona نام دارد. بنابراین، گوشی موتورولا Pstar از تراشه Snapdragon 865 یا Snapdragon 870 بهره مند شده است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

گفتنی است که ۶، ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. وجود دو نسخه ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی را نیز فراموش نکنید. احتمالاً موتورولا Pstar در چین از دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی و در اروپا از دوربین سلفی ٣٢ مگاپیسلی برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، دارای سنسورهای ٨+١۶+١٠٨ مگاپیکسلی است. لنزهای فوق عریض و تله فوتو در این سیستم دوربین به کار رفته‌اند.

موتورولا Kyoto

آخرین گوشی که ممکن است از سری موتورولا Edge رونمایی شود، با اسم رمز Kyoto لو رفته است. متأسفانه جزئیات چندان زیادی از این دستگاه هوشمند لو نرفته است. دوربین سلفی Kyoto، همان دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی است که در نسخه‌های دیگر نیز موجود بود. دوربین اصلی این دستگاه هم دارای سنسورهای ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. سنسور اصلی نیز مدل ISOCELL HM2 سامسونگ است.

سری موتورولا Edge

نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ آیا موتورولا می‌تواند با این گوشی‌ها شروع مجدد طوفانی را داشته باشد؟ کدام مدل را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بیاد ببینیم چیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️