حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا در حال کار بر روی چهار گوشی جدید از سری Edge است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

خانواده Edge موتورولا در شرف بزرگتر شدن است. این سری اولین بار، در سال گذشته و با دو گوشی پرچمدار اج و اج پلاس رونمایی شد. اوایل امسال نیز یک مدل انحصاری مخصوص بازار چین به نام Edge S عرضه شد. حال، طبق جدیدترین شایعات، کمپانی موتورولا در حال کار بر روی چهار گوشی جدید از سری Edge خود است که جزئیات آن ها در وب سایت این شرکت لو رفته است.

چهار گوشی جدید از سری Motorola Edge

به نقل از gizmochina، معروف ترین افشاکننده دنیا، Evan Blass، تصویری را به اشتراک گذاشته که نشان می دهد موتورولا، سه تلفن هوشمند جدید از سری Edge خود، در دست توسعه دارد. در تصویری که اوایل دیروز در توییتر وی به اشتراک گذاشته شد، ذکر شده است که این تلفن ها با اسم رمز های “Sierra” ،”Berlin” ،”Berlin NA” و “Kyoto” شناخته می شوند.

همچنین افراد دیگری در Techniknews و با همکاری Adam Conway از وب سایت توسعه دهندگان XDA، وجود این دستگاه ها را تأیید کرده و حتی جزئیات دوربین مدل رمزگذاری شده “Kyoto” را نیز بدست آورده اند.

سری Edge موتورولا

سری Edge موتورولا

به گفته آن ها، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی (S5KHM2) خواهد بود، که همان نوع تولید شده توسط سامسونگ است که در گوشی هوشمند Moto G60 که اخیراً نیز معرفی شده، استفاده شده است. این سنسور با یک دوربین 8 مگاپیکسلی (S5k4h7)، که باز هم توسط سامسونگ عرضه شده، جفت می شود که به عنوان سنسور هر دو دوربین زاویه دید عریض و ماکرو اجرای وظیفه می کند. دوربین سوم نیز یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی (Ov02b1b) ساخته شده توسط OmniVision است، در حالی که دوربین سلفی آن یک سنسور ۱۶ و یا ۳۲ مگاپیکسلی می باشد.

این منبع اعلام کرده است که “کیوتو” به احتمال زیاد ارزان ترین مورد بین این گوشی ها می باشد، در حالی که “برلین” و “سیرا” به ترتیب جانشینان موتورولا اج و اج پلاس خواهند بود. می توانیم انتظار ارائه جزئیات بیشتری از این سری از گوشی ها در هفته و یا ماه های منتهی به معرفی رسمی آن ها داشته باشیم.

گوشی موتورولا با چهارلبه خمیده در راه است

در نهایت، نظر شما راجع به سری جدید Edge چیست؟ انتظار ما اینست که موتورولا این گوشی ها را با ویژگی و مشخصات در خود رقابت با دیگر گوشی های پرچمدار مطرح،‌ عرضه کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پیش به سوی فنا !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی