حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ وایرلس گوگل پیکسل استند جدید به همراه گوشی پیکسل ۶ عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل استند (Pixel Stand) نام پد شارژر بی سیم گوگل، سازگار با گوشی های سری پیکسل این شرکت است که در سال 2018 معرفی شد. طبق شنیده ها، شارژ وایرلس گوگل پیکسل استند نسل جدید، به همراه فناوری های بهتر نسبت به نسخه قبلی، قرار است به همراه گوشی پیکسل ۶ معرفی شده و تا پایان سال جاری به بازار عرضه شود.

شارژ وایرلس پیکسل استند جدید گوگل

جزئیات نمایان شده در کد اندروید 12 بتا 2 که اخیراً منتشر شده است، به یک شارژر بی سیم جدید که مراحل توسعه خود را سپری می کند، اشاره دارد. این کد که توسط 9to5Google یافت شده است، به فن های خنک کننده در این شارژر اشاره دارد که به این معنی است که شارژر بی سیم آینده گوگل، باید بتواند از بیش از 10 وات توان خروجی نسل اول پیکسل استند، فراتر رود.

انتظار ما اینست که شارژر بی سیم جدید، حداکثر توان خروجی بالایی داشته باشد که البته به احتمال زیاد به نمونه هایی که توسط اکثر شرکت های چینی از جمله شیائومی، هواوی، وان پلاس، اوپو و میزو ارائه شده است، نخواهد رسید.

این کد همچنین اشاره می کند که شارژ وایرلس پیکسل استند جدید گوگل، با نام رمز “Luxuryliner” شناخته می شود و با الهام از همین نام، ممکن است این پایه نگهدارنده، کارکرد عمودی نداشته باشد.

شارژ وایرلس پیکسل استند جدید

شارژ وایرلس پیکسل استند جدید

درست مانند پیکسل استند اصلی، انتظار داریم که این شارژر جدید نیز بتواند برخی از ویژگی های جالب نرم افزاری را در تلفن های آینده پیکسل که روی آن قرار داده می شوند، فعال کند. Pixel Stand یک رابط کاربری جدید را در گوشی پیکسل ۳ احضار می کرد که وضعیت آب و هوا، اطلاعات ترافیک و آخرین اخبار را نشان می داد. این در حالیست که کاربرانی که از ویژگی Hello Video Doorbell گوگل نست(Nest) نیز استفاده می کردند، می توانستند حالت Do Not Disturb را هنگامی که مخاطبان در شب و یا زمانی که گوشی روی استند قرار دارد، مزاحمت ایجاد می کنند را، بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده کنند.

پیکسل استند نسل اول با برچسب قیمتی 79 دلار و با کابل USB-C به USB-C و آداپتور USB PD 18W به بازار عرضه شد. با علم به رویه همیشگی گوگل، بعید به نظر می رسد که استند نسل آینده با قیمت کمتر از این به فروش برسد، به خصوص اگر ویژگی های جدیدی را با خود به همراه داشته و سرعت شارژ آن نیز سریع تر شده باشد.

مشکل داغ شدن پیکسل ۳ در حین شارژ شدن منجر به خاموش شدن آن می شود

نظر شما راجع به شارژ وایرلس گوگل پیکسل استند جدید چیست؟ آیا شما نیز از طرفداران شارژ وایرلس بوده و از این قابلیت به منظور شارژ تلفن همراه خود استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی