حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Call of Duty برای موبایل روی iOS و اندروید معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، تماشا کنید

اگر اهل بازی های شوتر اول شخص هستید حتما بازی Call Of Duty را می شناسید و چه آن را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، حتما یکی از معترفین به بزرگی این عنوان هستید. اگر دوست دارید آن را روی موبایل داشته باشید باید بگویم نسخه موبایل بازی Call of Duty برای پلتفرم‌های iOS و اندروید معرفی شد. این بازی فعلا در مرحله پیش‌ثبت‌نام قرار دارد و به زودی وارد فاز بتا می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل

اکتیویژن به دنبال آن است تا به زودی نسخه موبایل بازی فرنچایز معروف خود یعنی Call of Duty را منتشر کند. این بازی جدید که در حال حاضر در فاز «پیش-ثبت‌نام» قرار دارد امکان دسترسی به برخی از نقشه‌ها و اسلحه‌های محبوب این بازی را فراهم می‌کند. کاربران به‌زودی می‌توانند در حالت‌های Team Deathmatch, Free-for-All و Search and Destroy را در هر دو پلتفرم iOS و اندروید تجربه کنند.

Call of Duty: Mobile نسخه موبایلی همان بازی محبوب پلتفرم‌های قبلی را بر روی موبایل و تبلت می‌آورد. اکتیویژن پس از به پایان رساندن مراحل بتا، این عنوان را برای همه دستگاه‌های سازگار منتشر خواهد کرد. پس از عرضه عمومی گیمرها می‌توانند به نقشه‌های معروف این بازی مثل Nuketown و Hijacked دسترسی پیدا کنند.

انجام این بازی رایگان است و شامل حالت‌های مشهور بازیکن vs بازیکن مثل Team Deathmatch می‌شود. گیمرها در این بازی شاهد حضور اسلحه‌هایی از عناوین قبلی این فرنچایز مثل Modern Warfare و ‌Black Ops خواهند بود.

اکتیویژن این بازی را با کمک کمپانی چینی تنسنت توسعه داده و hc نیروهای استودیو Timi کمک گرفته که متعلق به این کمپانی بزرگ است و پیش از این بازی‌هایی مثل CrossFire و Honor of Kings را ساخته بود.

علاقه‌مندان به این بازی در حال حاضر می‌توانند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده بدهند تا از اطلاعات و اخبار مربوط به نسخه‌های بتای بازی که قرار است در تابستان امسال منتشر شوند مطلع گردند. در ادامه می توانید تریلر کال آف دیوتی موبایل را ببینید:

منتظر کال آف دیوتی موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

دیگه مونده هیلو و گادآف وار و فورزا و رد دد!بقیه هم که اومدن برای گوشی!واقعا عالی بوده پیشرفت قدرت سخت افزاری گوشیا تو این چند سال اخیر.اگه مثل سوییچ براش بازیهای انحصاری قوی و شاهکار هم تولید میشد به همراه جوی استیک فراگیر و لوازم جانبی با کارایی بالا و البته ارزون واقعا جای پیشرفت خیلی بیشتری هم داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)