حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه گلکسی Watch 4 سامسونگ احتمالا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با هم در ترنجی خواندیم که تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 احتمالا ۵ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود. همچنین می شنویم که تاریخ عرضه گلکسی Watch 4 سامسونگ احتمالا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ باشد. اینکه چرا باید تاریخ این ۲ عرضه اینقدر متفاوت باشد مشخص نیست اما شاید این ۲ دستگاه همزمان با هم معرفی شوند. توجه داشته باشید که تاریخ عرضه با تاریخ معرفی متفاوت است.

سامسونگ گلکسی Watch 4

گفته می شود سامسونگ اواخر امسال ساعت های هوشمند جدید گلکسی واچ را معرفی می کند. طبق گزارشات قبلی، این شرکت گلکسی واچ ۴ را تابستان ۱۴۰۰ رونمایی می کند. همچنین انتظار می رود سامسونگ Galaxy Watch Active 4 را به عنوان جانشین Active 2 عرضه کند.

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

با نزدیک شدن به زمان عرضه، برخی از جزئیات اصلی ساعت های هوشمند آینده سامسونگ به صورت آنلاین لو رفته است. طبق گفته Jon Prosser ساعت های هوشمند سامسونگ از تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به فروش می رسند. این تاریخ با تاریخ معرفی متفاوت است و شاید رونمایی رسمی زودتر انجام شود.

هر دو ساعت هوشمند در دو اندازه متفاوت نمایشگر تولید خواهند شد. ساعت Watch 4 دارای سایزهای ۴۲ و ۴۶ میلی متر خواهد بود. مدل بزرگتر در مقایسه با واچ ۳ حدودا ۱ میلی متر بزرگتر می شود. از طرف دیگر ، Watch Active 4 دارای اندازه صفحه نمایش ۴۰ میلی متر و ۴۲ میلی متر است.

چندی پیش Ice Universe جزئیات بیشتری از ساعت های هوشمند سامسونگ را به اشتراک گذاشته بود. وی ادعا کرد که ساعت های هوشمند آینده به جای تایزن با اندروید عرضه می شوند. خب البته با همکاری سامسونگ و گوگل روی Wear OS جدید، اصلا بعید نیست. هر دو دستگاه در تابستان امسال به بازار عرضه می شوند.

طبق لیست لو رفته اخیر از کره جنوبی، مدل Watch 4 با صفحه ۴۲ میلی متر دارای باتری ۱۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که گلکسی واچ ۴ سامسونگ سنسور اندازه گیری میزان گلوکز خون را دریافت نخواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت های هوشمند سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)