حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی واچ 4 واچ فیس و رابط کاربری گلکسی واچ 5 را به این ساعت می‌آورد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اسمارت‌فون، ساعت هوشمند، سامسونگ

حدود دو هفته پیش کمپانی سامسونگ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro رونمایی کرد. جدای از باتری‌های بزرگ‌تر و سنسور دما، این مدل‌ها ازنظر سخت‌افزار داخلی بسیار شبیه به نسل قبلی خود هستند. حال، سری گلکسی واچ 4 سامسونگ شامل دو مدل استاندارد و کلاسیک، اکنون در آپدیت جدید خود برخی از ویژگی‌های سری گلکسی واچ 5 ازجمله واچ فیس‌ها و رابط کاربری آن را دریافت می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی واچ 4

به گزارش وب‌سایت sammobile، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اپلیکیشن Galaxy Watch 4 Manager را آغاز کرده است. ضمن این آپدیت، قرار است سری گلکسی واچ 4 به رابط کاربری کمی به‌روزشده و همچنین واچ فیس‌های مدل گلکسی واچ 5 مجهز شود. آخرین به‌روزرسانی نسخه برنامه را به 2.2.11.22081151 ارتقا داده و ازطریق فروشگاه گلکسی و Google Play در دسترس است.

این شرکت همچنین به‌زودی به‌روزرسانی One UI Watch 4.5 مبتنی‌بر Wear OS 3.5 را برای Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic منتشر می‌کند که رابط کاربری کمی تازه‌تر و ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه دارد. انتشار این آپدیت با طراحی و ویژگی‌های جدید برای Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro آغاز شده است.

آپدیت جدید گلکسی واچ 4

آپدیت جدید گلکسی واچ 4

اگر یک ساعت هوشمند گلکسی واچ سری 4 دراختیار دارید، می‌توانید با دانلود به‌روزرسانی جدید موجود پلاگین Galaxy Watch 4 Manager برای برنامه Galaxy Wearable، از برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy Watch 5 لذت ببرید.

گلکسی واچ 4 در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری با ساختار آلومینیومی و نمایشگر sAMOLED با اندازه 1.4 و 1.2 اینچی عرضه شود. این ساعت همچنین به سنسور اپتیکال ضربان قلب، ردیاب SpO2، نوار قلب، مانیتور خواب و ردیاب چرخه قاعدگی مجهز شده است و همچنین توانایی اندازه‌گیری درصد چربی بدن و ماهیچه‌های اسکلتی را به‌همراه دارد. این دستگاه از 90 حالت تمرین و GPS داخلی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما پیرامون به‌روزرسانی جدید گلکسی واچ 4 با ارائه ویژگی‌های جدید گلکسی واچ 5 سامل واچ فیس و رابط کاربری این نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی