حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C20 پلاس با تراشه‌ SC9863A و باتری ۴٩۵٠ میلی‌آمپر‌ساعتی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، نوکیا

نوکیا طبق وعده قبلی خود، از دستگاه ارزان قیمت و پایین رده خود رونمایی کرد. این دستگاه، به تازگی در کشور چین عرضه شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت نوکیا C20 پلاس خواهیم داشت.

مشخصات فنی نوکیا C20 پلاس

اگر به یاد داشته باشید، حدود ١ هفته پیش بود که گفتیم نوکیا قصد دارد تا از Nokia C20 Plus در چین رونمایی کند. پس از گذشت روزها، بالأخره زمان از این دستگاه نیز فرا رسید.

 

تاریخ معرفی نوکیا C20 Plus رسما ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد : ارایه در چین

 

همان طور که مشخص است، این دستگاه به طور رسمی رونمایی و عرضه شده است. بنابر گزارش Myfixguide، نوکیا امروز از نسخه Plus نوکیا C20 خود رونمایی کرده است. البته این گوشی، در خیلی از موارد با ارتقاء مواجه نشده است. اما همچنان تفاوت‌های آن، ملموس هستند.

مشخصات فنی نوکیا C20 Plus

نوکیا C20 Plus، مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح +HD و نسبت تصویر ٢٠:٩ است. پنل این نمایشگر، احتمالاً از نوع TFT است. در بالای این نمایشگر، ناچ قطره‌ای V شکل به کار گرفته شده است. وزن گوشی جدید نوکیا، حدود ٢٠۵ گرم است. تراشه استفاده شده در نوکیا C20 پلاس، توسط یونیساک توسعه یافته است. نام تراشه مورد اشاره، SC9863A می‌باشد. پیش از این در مورد استفاده از این در مورد استفاده از SC9863A در پست گیک بنچ این گوشی نام برده بودیم. این تراشه‌، دارای هشت هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری ١.۶ گیگاهرتزی می‌باشد.

 

نوکیا C20 Plus با تراشه‌ Unisoc 9863A در گیک‌ بنچ رؤیت شد

 

در ادامه، به بخش سیستم دوربین Nokia C20 Plus می‌رسیم. در بخش دوربین اصلی، دوربین دوگانه ٢+٨ مگاپیکسلی در گوشی اقتصادی و جدید نوکیا تعبیه شده است. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد و ساکن ناچ قطره‌ای این دستگاه است. شایان ذکر است که باتری این دستگاه، به ظرفیت تقریباً ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی رسیده است!

نوکیا از یک باتری ۴,٩۵٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ١٠ واتی در این گوشی بهره گیری کرده است. با توجه به رده این گوشی، شاید می‌توانستیم انتظار استفاده از شارژر ١٨ واتی را داشته باشیم. اما به هر حال، این امر مسجل نشد. درگاه Micro USB 2.0 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، از دیگر مشخصات نوکیا C20 پلاس هستند. متأسفانه خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این دستگاه اقتصادی نیست. اما قابلیت استفاده از تشخیص چهره، همچنان قابل قبول است. در انتها، نوکیا از نسخه پیش فرض اندروید ١١ در این گوشی استفاده کرده است. اما این نسخه، همان اندروید ١١ Go است که حجم کم‌تری نسبت به نسخه اصلی اندروید دارد. ٣ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. با این وجود، کاربران می‌توانند از کارت حافظه جانبی تا سقف ٢۵۶ گیگابایت استفاده کنند.

قیمت Nokia C20 Plus

گوشی جدید نوکیا، در دو رنگ آبی اقیانوسی و سیاه گرافیتی روانه بازار می‌شود. همان طور که اشاره کردیم، این دستگاه در تک نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی رونمایی شده است. قیمت این تک نسخه، برابر با ٧٩٩ یوان چین (معادل ١٢۵ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد Nokia C20 Plus چیست؟ آیا شما خرید این دستگاه اقتصادی را پیشنهاد می‌کنید؟ ارزش خرید این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️