حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نوکیا C20 Plus رسما ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد : ارایه در چین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

تقریبا ۲ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم نوکیا C10 و نوکیا C20 فوق ارزان های نوکیا رسما معرفی شدند. یک هفته بعد نوکیا C20 Plus با تراشه‌ Unisoc 9863A در گیک‌ بنچ رؤیت شد. امروز تاریخ معرفی نوکیا C20 Plus رسما ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد. این معرفی در چین انجام خواهد شد.

نوکیا C20 Plus

نوکیا در حال آماده سازی برای راه اندازی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. گوشی هوشمند بعدی نوکیا تحت سری C این شرکت معرفی خواهد شد. HMD Globalمی خواهد گوشی C20 Plus را تحت برند نوکیا و در ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد کرد. پوستر منتشر شده توسط IT Home طراحی دستگاه آینده را نشان می دهد.

نوکیا C20 Plus

نوکیا C20 Plus

روی قاب پشتی نوکیا سی ۲۰ پلاس یک ماژول دوربین دایره ای وجود دارد. این تلفن دارای دوربین اصلی دوگانه با یک فلش LED است، فلشی که خارج از ماژول قرار گرفته است. جزئیات مربوط به سنسورهای دوربین به طور رسمی تأیید نشده است.

برخی از جزئیات اصلی این گوشی هوشمند نوکیا در گذشته درز کرده است. شایعه شده است که این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در خود جای داده است. بیایید نگاهی به مشخصات و ویژگی های Nokia C20 Plus که قبل از عرضه رسمی آن درز کرده است، بیاندازیم.

تلفن هوشمند جدید HMD Global نوکیا اخیرا در وب سایت Geekbench مشاهده شد. از آن جا مشخص شد که این تلفن از یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc با نام رمز Sirius در قلب برخوردار است. این دستگاه ۳ گیگابایت رم داشته و سیستم عامل Android 11 را به صورت پیش فرض ارایه می کند.

بنابراین، انتظار می‌رود که این گوشی حداقل تا آپدیت اندروید ١٣ به روزرسانی‌های اساسی خود را دریافت کند. امتیاز این گوشی در بخش تک هسته‌ای، برابر با ١٢۶ و در بخش چند هسته‌ای، ۴٧۶ است. در کل، گیک بنچ نشان می‌دهد که این گوشی یک پایین‌ رده است.

نوکیا C20 Plus با تراشه‌ Unisoc 9863A در گیک‌ بنچ رؤیت شد

نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی نوکیا را می پسندید؟ احساس متفاوتی در شما ایجاد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)