حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C20 Plus با تراشه‌ Unisoc 9863A در گیک‌ بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، نوکیا

نوکیا قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، از گوشی‌های پایین رده اقتصادی خود در سری C کند. یکی از این گوشی‌های جدید، نوکیا C20 Plus نام دارد. این گوشی، به تازگی در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. به همین ترتیب، جزئیات جدیدی از آن منتشر شده‌اند.

نوکیا C20 Plus

همین چند روز پیش، در مورد Nokia C20 Plus و Nokia C30 صحبت کردیم. اطلاعات لو رفته این گوشی، به ما استفاده از باتری ۵,۰٠۰ میلی آمپر ساعتی را اطلاع می‌دادند. همچنین دو رندر منتشر شده از Nokia C20 Plus و Nokia C30، طراحی کلی این دو گوشی جدید نوکیا را به ما نشان دادند. این دو گوشی، نوآوری خاص ندارند. اما مدعی‌های جدید بازار پایین رده‌های اقتصادی هستند.

 

گوشی نوکیا C30 به همراه C20 Plus با باتری‌های حجیم در راه هستند

 

اما امروز، زمان لو رفتن اطلاعات جدیدی از Nokia C20 Plus است. در گزارشی از Mysmartprice، نوکیا C20 Plus به‌ تازگی در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده است. به همین ترتیب، وارد جزئیات این خبر می‌شویم.

گوشی Nokia C20 Plus در گیک‌ بنچ

گوشی Nokia C20 Plus، در آخرین اخبار وارد سایت گیک بنچ شده است. این گوشی، با تراشه‌ای از نوع ARMv7، در نسخه ۵.۴.١ تست شده است. این نتیجه، همین امروز ثبت شده است.

رؤیت گوشی Nokia C20 Plus در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

رؤیت گوشی Nokia C20 Plus در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

در این تصویر، نام Nokia C20 Plus به وضوح تأیید می‌شود. بنابراین، شایعات قبلی صحت دارند. اما قلب تپنده نوکیا سی ٢٠ پلاس، یک تراشه از Unisoc است. نام این تراشه‌، Unisoc 9863A است که با لیتوگرافی قدیمی ٢٨ نانومتری ساخته شده است. نام مادربرد Nokia C20 Plus، همان Sirius است. نسخه تست شده از این گوشی در گیک‌ بنچ، از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض بهره می‌برده است. بنابراین، انتظار می‌رود که این گوشی حداقل تا آپدیت اندروید ١٣ به روزرسانی‌های اساسی خود را دریافت کند. ٣ گیگابایت حافظه رم نیز در حداقل یکی از نسخه‌های Nokia C20 Plus وجود دارد. امتیاز این گوشی در بخش تک هسته‌ای، برابر با ١٢۶ و در بخش چند هسته‌ای، ۴٧۶ است. در کل، گیک بنچ نشان می‌دهد که این گوشی یک پایین‌ رده است.

نظر شما در مورد نتیجه گیک بنچ نوکیا C20 Plus چیست؟ آیا این گوشی را تا به اینجا می‌پسندید؟ عملکرد نوکیا را در سال ٢٠٢١ میلادی چطور پیش بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️