حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی نوکیا C30 به همراه C20 Plus با باتری‌های حجیم در راه هستند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، نوکیا

نوکیا با بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند توسط HMD Global و به همراه سیستم عامل اندروید، توانست رضایت برخی از کاربران قدیمی‌تر خود را به دست آورد. این برند، از زمان بازگشت خود، سری‌های مختلفی را رونمایی کرده است. از سری‌های جدید نوکیا، می‌توان به سری C اشاره کرد. اخیراً دو گوشی نوکیا C30 و Nokia C20 Plus از این برند با باتری حجیم لو رفته‌اند. همچنین تصویر طراحی نهایی قاب پشتی این دو دستگاه منتشر شده است. در ادامه، جزئیاتی را از این دو گوشی مطالعه خواهیم کرد.

نوکیا C30 و نوکیا C20 Plus لو رفته‌اند

نوکیا طی ماه‌های گذشته، از سری گوشی‌های جدید X و G و C خود رونمایی کرد. در صدر این گوشی‌ها، گوشی نوکیا X20 با تراشه‌ اسنپدراگون ۴٨٠ و طراحی نسبتاً به روز قرار داشت.

 

نوکیا X10 و نوکیا X20 با اسنپدراگون ۴۸۰ و لنز دوربین ZEISS رسما معرفی شدند

 

پس از معرفی این سری گوشی‌ها، شایعه جدید و مهمی از گوشی‌های بعدی نوکیا منتشر نشد. تا این که به تازگی، شاهد لو رفتن برخی از مشخصات فنی دو گوشی نوکیا C30 و نوکیا C20 Plus هستیم. برخی از مشخصات این گوشی‌ها، اعم از رندرهای آن‌ها و مشخصات فنی‌شان، لو رفته است.

اطلاعات لو رفته از گوشی نوکیا Nokia C30 و نوکیا C20 Plus

به گزارش Mysmartprice، اطلاعات فاش شده جدید از دستگاه‌های نوکیا، نشان می‌دهند که نوکیا در نظر دارد تا دو گوشی جدید را از سری Nokia C عرضه کند. این دو گوشی، نوکیا C30 و نوکیا C20 Plus نام دارند. در ابتدا، از رندرهای لو رفته این دو گوشی شروع می‌کنیم:

رندر نوکیا C30 و نوکیا C20 Plus

رندر نوکیا C30 (راست) و نوکیا C20 پلاس (چپ)

در تصویر بالا، رندری از قاب پشتی دو گوشی Nokia C30 و Nokia C20 Plus دیده می‌شود. رندر Nokia C20 Plus و Nokia C30، نشان می‌دهند که این دو گوشی از ماژول دایره‌ای شکل دوربین اصلی بهره مند هستند. درون این ماژول نیز دو حسگر تصویر قرار گرفته است. فلش LED در کنار این ماژول قرار دارد. در مرکز رندر هر دو گوشی، شاهد حک شدن لوگوی نوکیا خواهیم بود. بلندگوی اصلی این دو گوشی نیز در قاب پشتی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که هر دو گوشی Nokia C30 و Nokia C20 Plus از جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون بهره مند شده‌اند. در گوشی Nokia C30، شاهد یک ویژگی اضافه نیز هستیم. این ویژگی، چیزی نیست به جز حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی! کلید پاور و تنظیم صدا نیز بر روی فریم این دو دستگاه تعبیه شده‌اند.

اما بیایید به کالبد این دو گوشی وارد شویم. اطلاعات لو رفته از Nokia C30 و Nokia C20 Plus، استفاده از باتری حجیم را در این دو دستگاه نشان می‌دهند. ظرفیت باتری دو گوشی نوکیا C30 و C20 Plus به ترتیب برابر با ۶,٠٠٠ و ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. همچنین یکی از تست‌های وب گردی HTML 5 این دو گوشی، حاکی از استفاده سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض می‌باشد. در نتیجه، می‌توان گفت که نوکیا قصد دارد تا با تمرکز بیشتری به بازار گوشی‌های پایین رده یا میان رده اقتصادی ورود کند.

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟ به نظر شما چه قیمتی برای این دو دستگاه در نظر گرفته خواهد شد؟ کدام ویژگی این گوشی‌ها مورد پسند شما است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

وقتی میگه حجیم تو این زمان کمتر ۷۰۰۰ حجیم نیست

S AH

۱۰۰۰۰ حجیمه نه نصفش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️