حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ آزمایشی بیشترین نصب در تمام تاریخ اندروید را دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲

به یاد دارید که ۳ ماه پیش برای شما نوشتیم اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان رسما ارایه شد؟ سه هفته پیش هم اندروید ۱۲ گوگل با سبک طراحی و حریم خصوصی کاملا جدید رسما معرفی شد. حالا آمار می رسد که اندروید ۱۲ آزمایشی بیشترین نصب در تمام تاریخ اندروید را دارد.

نصب بسیار زیاد اندروید ۱۲ آزمایشی

آقای Dave Burke معاون فنی مهندسی اندروید، می گوید:

نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ لقب “بیشترین دانلود و نصب نسخه آزمایشی تاکنون” را می گیرد.

متأسفانه، او هیچ عدد مشخصی نمی دهد بنابراین نمی توانیم با نسخه های آزمایشی قبلی به صورت دقیق مقایسه کنیم.

اندروید ۱۲ اولین طراحی مجدد رابط کاربری سیستم عامل اندروید را ارایه می کند. این ارایه جدید “Material You” نام دارد. این مطمئناً باعث جلب علاقه مخاطبین به نسخه جدید شده است.

نقشه را ارایه اندروید ۱۲

نقشه را ارایه اندروید ۱۲

همچنین، چندین دستگاه را برای Beta 1 اندروید ۱۲ ارایه کرده اند که زودتر از حد معمول این آپدیت را دریافت می کنند. بنابراین فقط صاحبان Pixel آن را دانلود نمی کنند. همانطور که در ترنجی خواندیم از دیروز گوگل شروع به ارائه بتا دوم اندروید ۱۲ برای دستگاه های Pixel کرد. این آپدیت با ویژگی های جدید حریم خصوصی و سایر تغییرات (به عنوان مثال یک تغییر سوال برانگیز در نحوه عملکرد سریع Wi-Fi) کرده است.

نسخه دوم بتای اندروید ۱۲، از هم اکنون برای گوشی های Google Pixel 3 ،3 XL ،3a ،3a XL ،4 ،4 XL ،4a ،4a 5G و پیکسل ۵ عرضه شده است. سایر تولیدکنندگان شرکت کننده در Android 12 Beta شامل OnePlus ،Asus ،iQoo ،Oppo ،Realme ،TCL ،Tecno ،Xiaomi و ZTE می شوند.

شما کاربر اندروید هستید؟ مشتاق به داشتن نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ به نظر می رسید؟ فکر می کنید آپدیت Android 12 جذاب تر بود یا iOS 15؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)