حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 پوکو ایکس 3 پرو شیائومی به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 19 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، پوکو

شیائومی پس از معرفی اولین به‌روزرسانی MIUI 13 برای پوکو F3 اکنون نوبت را به آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 پوکو ایکس 3 پرو می‌رساند. اين شركت وعده داده است که با آپدیت MIUI 13 محیط کاربری این دستگاه را برای کاربران زیباتر خواهد کرد. اگرچه در حالی که به‌روزرسانی پوکو F3 برای توسعه دهندگان بود، اما به نظر می‌رسد که آپدیت پوکو ایکس 3 پرو یک آپدیت پایدار برای تمامی کاربران این دستگاه است.

در روز های اخیر شیائومی تعداد قابل توجهی از گوشی های جهانی خود را بروزرسانی کرده است. به نظر می‌رسد که بارش آپدیت های این شرکت که MIUI 13 و اندروید 12 را ارائه می‌دهند، بر سر کاربران جهانی شروع شده است. بنابراین این شرکت در حال حاضر ارائه آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 به پوکو ایکس 3 پرو را نیز آغاز کرده است.

 

آپدیت جهانی اندروید 12 و MIUI 13 پوکو ایکس 3 پرو

این آپدیت برای Poco X3 Pro با کد نام V13.0.3.0.SJUMIXM ارائه می شود. حروف اول این کد نشان می‌دهد که یک آپدیت مبتنی بر اندروید 12 است و ادامه حروف نشان می‌دهد که برای مدل جهانی رام Poco X3 Pro در دسترس است. حجم این آپدیت 3.1 گیگابایت است. با این حال، برخلاف به‌روزرسانی اخیر پوکو F3، شیائومی یک آپدیت پایدار برای ایکس 3 پرو عرضه کرده و باید به زودی برای تمام کاربران منتشر شود.

آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 پوکو ایکس 3 پرو به صورت جهانی ارائه شد

پوکو اخیراً تایید کرده است که پوکو ایکس 3 پرو پرفروش‌ ترین دستگاه آنها تاکنون است. بیش از هشت میلیون نفر از این دستگاه در سر تا سر جهان استفاده می‌کنند. گفتنی است که در ایران نیز فروش این دستگاه چشمگیر بوده است. این شرکت هفته گذشته جانشین مستقیم پوکو ایکس 3 پرو، یعنی Poco X4 Pro 5G را رونمایی کرد. اما خیلی از کاربران معتقدند که به دلیل پسرفت این دستگاه در انتخاب پردازنده، شیائومی این گوشی را در عملکرد ارتقا نداده است.

آپدیت پوکو ایکس 3 پرو برای من هم ارائه می‌شود؟ 

شاید سوال بالا برای خیلی از شما کاربران عزیز ترنجی وجود داشته باشد. بنابراین در جواب باید بگویم به کد ارائه شده V13.0.3.0.SJU MI XM در آپدیت جدید شیائومی و حروف MI توجه کنید. حالا به بخش بروزرسانی پوکو ایکس 3 پرو خود بروید و کد نسخه فعلی رابط کاربری خود را ببینید. اگر دو حرف بزرگ شده برای شما کاربران ایرانی نیز حروف MI باشد شما به زودی این آپدیت را دریافت خواهید کرد. اما گزارش هایی که از اطرافیانم گرفته‌ام نشان می‌دهد تعدادی از آنها رام هند (IN) و رام ترکیه (TR) هستند. اگر شما نیز در بررسی به این دو رام برخوردید، برای دریافت این آپدیت کمی بیشتر باید صبر کنید.

تا یادم نرفته است از شما می‌خواهم که اگر این بروزرسانی را انجام دادید حتماً تجربه خود را با سایر کاربران عزیز ترنجی به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات خود را می‌توانید در بخش نظرات بپرسید.

 

اگر از پوکو ایکس 3 پرو استفاده می‌کنید از این دستگاه راضی هستید؟ روند آپدیت دهی شیائومی چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

احتمالا بعدی نوبت X3 GT هست که برای چینش مدتیه ارائه شده

danesh

لحظه شماری میکنم تا آپدیت جدیدش بیاد بروزش کنم

masoud torab

من نسخه پرو دارم فعلا که اپدیت نیومده در ضمن چند روز پیش از سایت هایپر موبایل گوشی f3 gt خریدم که بعد از ۴ روز بدستم نرسیده و ازم کلاهبرداری شده گفتم دوستان حواسشون باشه جایی تبلیغات poco f3 gt دیدید خرید نکنید

david2arc

واقعی؟ مگه سایت نماد اعتماد نداره؟

Soroushkm

چرا آپدیت برای ترنجی اومده اما برای گوشی های ما نیومده؟ منظورم همین پوکوx3 pro.

ali_shekari

سلام من گوشی poco x3 pro با رام گلوبال (MI) دارم جالبه بجای MIUI 13 تازه ۲ روز پیش آپدیت (MIUI-V12.5.9.0.RJUMIXM) برام اومده و قبلش (V۱۲.۵.۷.۰) رو داشتم…!!!
جالبه تازه ۲ روزه پیش زمانی که من منطقه رو تو گوشیم از ایران به هند تغییر دادم این اپدیت برام اومد!!! یعنی اگر ایران بود کماکان (MIUI-V12.5.9.0) رو داشتم!!!
از گوشیم بینهایت رازی هستم و مخصوصاً از کیفیت فوق‌العاده دوربین و سرعت شارژ کردن و زمان نگهداری شارژ عالیش و سرعت عملکرد گوشی!!!
در کل نسبت به پولی که هزینه میکنید (در بازار فعلی) بیشترین امکانات و دریافت میکنید و تو رده خودش بی رقیب ترین گوشی هست، رتبه بالای فروش جهانی این گوشی نشان دهنده این موضوع هست و جایی برای شک و شبه نمیزاره و البته با این فروش در بازار جهانی نیازی به تعریف نیست!!!
البته علت مشخصی داره، تمامی برندها در اوایل کار برای اسم در کردن در بازار جهانی سعی میکنند محصولات سری‌های اول خودشون رو (مخصوصاً در محصولات میان رده که فروش بالاتری داره) با بهترین کیفیت و البته با کف قیمت رقابتی ارائه کنند تا به همین جهت بتونند در بازار اسم و رسم پیدا کنند که کمپانی پوکو در زیر مجموعه شیائومی تونست به خوبی این کار رو انجام بده، حالا باید دید که در سالهای بد و محصولات بعدی خودش میتونه توقع و رضایت مشتری‌هاشو براورده کنه یا خیر!!!

سینا عطایی

تبریک میگم به سلامتی

fallenpilot

سلام ، به تازگی اپدیت MIUI 13 برام در دسترس قرار گرفته ، دوستانی که گوشیو اپدیت کردن ، مشکلی نبوده ؟؟ همه چیز اوکی بوده؟ چون شایعاتی راجع به عدم کارکرد بروزرسانی های شیائومی شنیدم . ممنون ازتون

Mohammad fatol

نه مشکلی نیست من خودم آپدیت کردم خیلی هم راضی هستم ، گوشیم POCO X3 Pro RAM 8 256GB رو به Android 12 و MIUI 13.0.3.0SJUMIXM ارتقاء دادم و بروزرسانیش کردم ، اونقدرا هم آپدیت بزرگی نیست فقط تم های گوشی نو و زیاد میشن ، اندروید 12 میشه ، با به گفته خودشون امنیت و سرعت گوشی رو افزایش دادن.

reza_mo

سلام برای من اپدیت اومده وقتی با نت گوشی میخوام دانلود کنم دانلود نمیشه مشکل از چیه وای فای ام ندارم

mjn

با سلام من ابدیت کردم یک هفته هست داخل تنظیمات vpnفرق کرده الان نمیتونم vpn بسازم میشه بگید چیکار گنم با تشکر

mahdishabani

واقعا الان نمیدونم چیکار کنم آپدیت کردم به مشکل خورده گوشیم.
کسی آپدیت کرده؟ کسی به مشکل نخورده؟🤦
Poco x3 pro 256

mahdishabani

میخوام یه فایل یا یه لینک رو باز کنم سوال میکنه که با چه برنامه ای اجرابشه؟
اولا که لیست برنامه هارو نشون نمیده بعد فقط از default خود گوشی میشه استفاده کرد سه نقطه رو میزنم که برنامه انتخاب کنم ارور پیتون میده کد نویسیش انگار مشکل داره

Mohammad fatol

چندتا راه داره ، یه بار خاموش روشن کن گوشی رو اگه درست نشد برو تو تنظیمات گوشی قسمت مدیریت برنامه ها وقتی که رفتی توش اون بالای صفحه سه تا نقطه هست اون سه تا نقطه بالا رو بزن برات یه چندتا گزینه میاد که یدونش انتخاب برنامه های پیش فرض هست که خودت دل بخواه میتونی تغییرش بدی و هر برنامه ای رو که میخوای بزاری که پیش فرض باشه همون Default باشه ، اگه نشد باید بازنشانی تنظیمات رو انجام بدی که این کار باعث میشه تمااام تنظیمات گوشیت از اول بیاد و پیش فرض اولیه بشه ولی عکس و فیلم و برنامه موزیک رو پاک نمیکنه خیالت راحت ، اگه بازم نشد بدون اون برنامه مخرب و خرابه و یا باید بروزرسانیش کنی و اگه بازم درست نشد باید از یه برنامه دیگه استفاده کنی ، تمام.

Mohammad fatol

نه والا همه چیز خوب بوده تا جایی که من میدونم

rasoul asiabi

چن ساعته اپ کردم یکی دوبار که رمزمو اشتباه میزنم یه صفحه میاره گوشی شما به مدت۱۱۴۰ دقیقه قفل میباشد باز که ریستارتش میکنم درست میشه ولی دوباره اگه اشتباه میزنم همون صفحه رو میاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری