حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اندروید ۱۲، برترین‌های ترنجی

گوگل سرانجام امروز اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان (Android 12 Developer Preview) را منتشر کرده است. امشب سرانجام گوگل طعم اولیه آنچه را که به روزرسانی آینده به ارمغان می آورد، به کاربران می دهد. در حالی که اخیرا ویدیوهایی از اندروید ۱۲ را با هم تماشا کرده ایم، این اولین ارایه رسمی از سیستم عاملی است گوگل در تمام مدت برنامه ریزی کرده است.

اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان

ما پیش از این با هم در ترنجی خواندیم که اسم رمز اندروید ۱۲ احتمالا Snow Cone یا بستنی یخی خواهد بود. البته با ارایه رسمی نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ این موضوع هنوز تایید نشده است ولی انتظار داریم که توسعه دهندگان کنجکاو به زودی به آن دست پیدا کنند.

مهم است که بدانید بسیاری از ویژگی ها در حال حاضر و در نسخه پیش نمایش اول اندروید ۱۲ توسعه دهندگان در دسترس نیستند. این ویژگی ها شاید در نسخه نهایی ارایه شوند. همچنین شاید برخی از ویژگی هایی که در حال حاضر خواهیم دید، به نسخه نهایی این سیستم عامل منتقل نشود.

در حال حاضر نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ فقط برای دستگاه های پیکسل گوگل در دسترس است. البته اگر گوگل پیکسل نسل اول و نسل دوم را دارید، متاسفم که باید بگویم این آپدیت برای شما در دسترس نیست.

قابلیت های جدید نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ : تغییرات بیش از انتظار

به زودی در ترنجی درباره ویژگی های جدید اندروید ۱۲ نسخه پیش نمایش اول با هم بیشتر صحبت خواهیم کرد. این که ویژگی های جدید اندروید ۱۲ چیست، چه دستگاه هایی می توانند آن را دریافت کنند و چگونه می توان آپدیت اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان را دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به اندروید جدیدببینم گوگل چیکار کردی

نیما عرفانی

#Dxomark
تست و بررسی بخش صوتی و امتیاز صدای ایسوس راگ فون ۵ در تاریخ ۲۲ فوریه(دوشنبه ۴ اسفند) منتشر میشه …
comment image

Milad7

منتظریم🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)