حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Stylus 5G با اسنپدراگون ۴٨٠ و قیمت ٣٩٩ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موتورولا

موتورولا، در بازار گوشی‌های میان رده، فعالیت خیلی زیادی ندارد. اما بعضاً گوشی‌های رونمایی شده در این رنج، قابل توجه هستند. جدیدترین میان رده موتورولا، Moto G Stylus 5G نام دارد. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G Stylus 5G خواهیم پرداخت.

مشخصات موتورولا Moto G Stylus 5G

موتورولا از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرده است. این دستگاه هوشمند جدید، موتورولا Moto G Stylus 5G نام دارد. پیش از این در مورد رندرهای این دستگاه و برخی از مشخصات آن صحبت کرده بودیم.

 

گوشی Moto G Stylus 5G با اسنپدراگون ۴٨٠ در گیک‌ بنچ رؤیت شد + رندر رسمی

 

و اما در نهایت، دستگاه جدید موتورولا امروز به صورت رسمی توسط این کمپانی معرفی شد. به گزارش Gizmochina، موتورولا از اولین دستگاه خود با بهره مندی همزمان از قلم استایلس و پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کرده است. به همین دلیل، این دستگاه یک دستگاه مهم برای موتورولا است.

گوشی Moto G Stylus 5G، از نمایشگر ۶.۸ اینچی با طراحی Max Vision استفاده می‌کند. وضوح این نمایشگر +Full HD می‌باشد. جزئیات بیشتری از این نمایشگر به اشتراک گذاشته نشده است. حفره نمایشگر نیز در سمت چپ قاب جلویی این دستگاه قرار گرفته است. ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، برای موتورولا Moto G Stylus 5G در نظر گرفته شده است. این مقدار، از نسل قبلی این گوشی بیشتر است. خوشبختانه قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی تا سقف ١ ترابایت در Moto G Stylus 5G فراهم شده است.

در بخش سیستم دوربین، موتورولا از دوربین اصلی چهار گانه استفاده کرده است. این مجموعه دوربین، از سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی تشکیل شده است. قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو در این گوشی موجود است. دوربین سلفی Moto G Stylus 5G وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. مکان قرار گیری این دوربین سلفی، در همان حفره نمایشگر سمت چپ است. قابلیت‌های دوربین اصلی و سلفی Moto G Stylus 5G، پیشرفته‌تر از قبل شده‌اند. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، بر روی قاب پشتی واقع شده است. مدل 4G موتو G Stylus، این حسگر را بر روی دکمه پاور خود داشت.

موتورولا، از باتری حجیم‌تر ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی در موتورولا Moto G Stylus 5G استفاده کرده است. متأسفانه توان شارژر این گوشی، تنها ١٠ وات است! این میزان، نسبت به به دیگر رقبا بسیار کند است. بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای دو بانده در کنار بهره مندی از فناوری اینترنت 5G، مکمل‌های بخش ارتباطات Moto G Stylus 5G هستند. تراشه به کار رفته در موتو G Stylus 5G، مانند انتظارات ما همان اسنپدراگون ۴٨٠ است. این تراشه‌، یکی از ارزان‌ترین تراشه‌های کوالکام با فناوری 5G است.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در این دستگاه میان رده قرار گرفته است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز برای Moto G Stylus 5G در نظر گرفته شده است. همان طور که از نام این گوشی مشخص است، شاهد پشتیبانی از قلم استایلس موتورولا در آن هستیم. در هر صورت، به سراغ قیمت این محصول تازه وارد می‌رویم.

قیمت موتو جی استایلس ۵ جی

موتو G Stylus 5‌G، در تاریخ ٢۴ خرداد برای عرضه عمومی روانه بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه در نسخه ۶/٢۵۶ گیگابایتی، ١٠٠ دلار از نسخه ۴ جی آن بیشتر است. به طوری که این دستگاه، برچسب قیمتی ٣٩٩ دلار آمریکا را با خود یدک می‌کشد.

نظر شما در مورد موتورولا Moto G Stylus 5G چیست؟ آیا ارزش خرید این گوشی بالا است؟ کدام مشخصه Moto G Stylus 5G برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه آوریل بود میگفتم دروغ آوریله ، اسنپدراگون ۴۸۰ قرار بود رو گوشی های ۱۵۰ بورویی قرار بگیره این باید ۷۷۸ میزاشت

Mr.A

با این قیمت این تراشه دیگه چیه خدایی😐

DOCTOR STRANGE

اسنپدراگون 480؟
400 دلار؟
آر یو کیدین می؟

با این قیمت میرم یه گوشی از خانواده k40 میگیرم صد برابر اینه

آدم پول بیشتر هزینه کنه بره نوت ۱۰ لایت بگیره.
چیپستش واس پایین رده هاست نه میان رده ها.
مشخصات کلی نوت ۱۰ لایت از این بهتره.
با این قیمت و مشخصات اصلا ارزش خرید نداره.

از خود برند موتورولا هم میتونیم مثال بزنیم ، موتورولا جی۱۰۰ از هر لحاظ بهتره

دوستان اسپم ببخشید اونایی که دنبال پوکو اف ۳ هستن تو تکنولایف موجود شده نسخه ۱۲۸ رم ۶ قیمت حدود ۱۰ میلیون. یکم حباب داره ولی با مرور زمان میخوابه.

چه کاریه خب سایمان‌دیجیتال ۹۵۰۰ هست

ali_s

😐😐😐😐 سری ۴۰۰ تو قیمت ۴۰۰ دلار 😐 شوخیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️