حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه iOS 15 و iPadOS 15 برای هر دستگاهی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

دیشب شاهد رونمایی از سیستم عامل‌های iOS 15 و iPadOS 15 در مراسم WWDC 2021 اپل بودیم. با رونمایی از این دو نسخه، ممکن است کاربران بخواهند تجربه‌ای از حال و هوای آن‌ها داشته باشند. در ادامه، از دانلود پس زمینه iOS 15 و iPadOS 15 بر روی هر دستگاهی صحبت خواهیم کرد. بنابراین، اگر می‌خواهید که سبک جدید اپل را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید.

دانلود پس زمینه iOS 15 و iPadOS 15

همان طور که گفتیم، اپل از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود برای آیفون‌ها و آیپدها رونمایی کرد. در همین حین، شاهد رونمایی از پس زمینه‌های تازه‌ای برای این دو نسخه بودیم. به همین ترتیب، قصد داریم تا در مورد چگونگی دانلود پس زمینه iOS 15 و iPadOS 15 صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید، برخی از کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل یا حتی برخی از اندرویدی‌ها، تمایل دارند تا پس زمینه دیگر دستگاه‌ها را امتحان کنند. خب، در اینجا می‌توانید سبک و سیاق جدید اپل را تجربه کنید! به نقل از Realmicentral، اولین بتای توسعه دهندگان iOS 15 و iPadOS 15 امروز منتشر شده است. به همین صورت، فایل‌های استخراج شده توسط این افراد، در دسترس عموم قرار گرفته است.

وضوح پس زمینه‌های منتشر شده از این دو سیستم عامل، ٣١۶٢×٣١۶٢ می‌باشد. حتی با اعمال این پس زمینه‌ها بر روی نمایشگری با وضوح 4K، می‌توان خروجی رضایت بخشی را دریافت کرد. فایل این پس زمینه‌ها، فشرده است. برای دانلود پس زمینه‌های مورد اشاره با کیفیت بالا، روی لینک زیر کلیک کنید:

📥 دانلود فایل فشرده پس زمینه iOS 15 و iPadOS 15 📥

توجه داشته باشید که برای بارگیری این تصاویر، بهتر است از فایل بالا استفاده کنید و سپس، آن را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید با کیفیت بالایی آن را اعمال کنید. این تصاویر، پس زمینه‌های جدید در iOS 15 و iPadOS 15 هستند:

نظر شما در مورد iOS 15 و iPadOS 15 چیست؟ شکل و شمایل این پس زمینه چطور است؟ آیا آن را پسندیده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️