حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی سری Honor 50 در کنار برخی از مشخصات آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، اخبار، بنچمارک، رندر

کم‌تر از ١٠ روز تا رونمایی رسمی از سری Honor 50 باقی مانده است. این سری، احتمالاً دارای حداقل سه عضو خواهد بود. اما در جدیدترین خبر، آنر پوستر رسمی این سری را منتشر کرده است. در ادامه، به پوستر رسمی سری Honor 50 و نتیجه گیک بنچ منتشر شده از آنر ۵٠ می‌پردازیم.

پوستر رسمی سری Honor 50

پیش از این، رندرهای جدید آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو را مشاهده کرده بودیم. این رندرها، نشان می‌دادند که طراحی ماژول دوربین این دو دستگاه، تا حدودی از آن چه که دیده بودیم متفاوت است.

 

رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو باری دیگر در کنار مشخصات دوربین این دو گوشی منتشر شد

 

اما هم اکنون، آنر اقدام به انتشار پوستر رسمی سری Honor 50 کرده است. به گزارش Myfixguide، اخیراً آنر پوستر جدید منتسب به پرچمداران تازه وارد خود را در چین منتشر کرده است. این پوسترها، توسط یکی از سخنگویان آنر منتشر شده است. اولین چیزی که نظر ما را در این پوستر به خود جلب کرد، وجود ۴ رنگ بندی در گوشی نمایش داده شده بود.

پوستر رسمی سری Honor 50

همان طور که در این پوستر دیده می‌شود، تقریباً شاهد به کارگیری همان طراحی لو رفته قبلی هستیم. با این تفاوت که ماژول دوربین دو حلقه، مجموعاً دارای دوربین اصلی چهارگانه‌ است. همچنین بر خلاف رندرهای قبلی، شاهد وجود لنز پریسکوپ تله فوتو نیستیم. فرآیند نقره مات نیز در این طراحی به کار برده شده است. ممکن است که این رندر به نمایش گذاشته شده، از پرچمدار اصلی این خانواده، یعنی آنر ۵٠ پرو پلاس یا آنر ۵٠ پرو باشد. نکته اصلی، این است که شاهد وجود رنگ‌های قبلی، مانند رنگ زرد Honor 50 در این رندرها نیستیم.

 

رنگ زرد آنر ۵٠ با تراشه Snapdragon 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل تأیید شد!

 

همچنین، در این پوستر استفاده از دوربین اصلی چهارگانه‌ ١٠٨ مگاپیکسلی تأیید شده است. به کارگیری نمایشگر دو لبه خمیده با قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ و شارژر ١٠٠ واتی نیز شایان ذکر است. نمایشگر این گوشی، از نوع AMOLED خواهد بود.

بنابر اطلاعاتی که از این سری داریم، ممکن است آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو مجهز به تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G باشند. همچنین طبق خبر منتشر شده از این منبع، احتمالاً فعلاً خبری از نسخه پرو پلاس نیست. اما در مقابل، شاهد وجود تراشه Dimensity 900 در گوشی به نام Honor 50 SE هستیم. در کل، موضوع این سری، پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم. اما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی سری Honor 50، اطلاعات جدیدی از آن‌ها نیز تأیید خواهد شد.

تصویر زنده سری آنر ۵٠

تصویر زنده سری آنر ۵٠

تصویر بالا نیز نمایی زنده از سری آنر ۵٠ است. در این تصاویر، شاهد وجود همان رنگ‌های قبلی موجود در پوسترها هستیم. به همین صورت، طراحی این گوشی به این شکل خواهد بود.

نتیجه گیک بنچ آنر ۵٠ با تراشه‌ Snapdragon 778G

در کنار انتشار پوستر رسمی سری Honor 50، نتیجه گیک بنچ گوشی آنر ۵٠ نیز منتشر شده است. حدود یک هفته پیش، در مورد تست گیمینگ این گوشی نیز نوشته بودیم. نتایج کسب شده در این تست، رضایت بخش بودند.

نتیجه گیک بنچ گوشی Honor 50 در نسخه ۵.١.٠ این بنچمارک

نتیجه گیک بنچ گوشی Honor 50 در نسخه ۵.١.٠ این بنچمارک

اما ظاهراً دیروز Honor 50 در گیک‌ بنچ نسخه ۵.١.٠ ظاهر شده است. در تست انجام شده توسط گیک بنچ، آنر ۵٠ موفق به ثبت امتیاز ٧٨٧ در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ٢,٨٣۶ در بخش چند هسته‌ای شده است. در اطلاعات داده شده از این دستگاه رونمایی نشده، استفاده از ٨ گیگابایت حافظه رم تأیید شده است. و در خبری مسرت بخش، این گوشی بالأخره به سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض مجهز شده است. بنابراین، می‌توانیم از وجود خدمات سرویس‌های گوگل در این گوشی تا حدودی اطمینان پیدا کنیم. در نهایت، اطلاعات زیادی از تراشه این گوشی داده نشده است. اما مطمئناً این گوشی، مجهز به همان Snapdragon 778G است. آنر، اولین استفاده کننده رسمی از تراشه جدید کوالکام خواهد بود.

نظر شما در مورد این مشخصات در مورد سری Honor 50 چیست؟ آیا سرانجام آنر می‌تواند باری دیگر از خدمات گوگل بهره بگیرد؟ کدام یک از مشخصات سری Honor 50 را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

طراحیش یه جوریه 😑
اما رنگ هاش خوبن

Sarnevesht

رنگ زردش خیلی قشنگه. مخصوصا طراحی دوربینش. کاش از رنگ زرد هم رونمایی کنه

ali karimi

سلام، به نظرم همه چیزش خوبه بجز یه مورد که اونم خوبه منظورم چیپسته ولی خب نسخه پایه با اسنپ 778 باشه اشکالی نداره ولی نسخه پرو دیگه باید با اسنپ 870 میداد تو بازار، نه اینکه پروهم با 778 بده، وگرنه مشخصات دیگش عالیه، طراحی و رنگهای خوب،فست شارژهای خوب پرقدرت، دوربین های خوب، البته یه مواردیرو نگفته، مثلا دوربین های نسخه ملمولی و پرو رو کامل نگفته، مثلا زوم اپتیکال دارن یا نه، لرزش گیر دارن یا نه،، یا اینگه گواهینامه ضد آب داره یا نه، چون هرچی باشه پرچمدارن، اونم اولین پرچمدارهای آنر که بعد از جدایی از هوآویه، پس آنر باید تا جایی که میتونه این گوشیهارو با قدرت و امکانات زیادی راهی بازار کنه، البته خب قیمتم هستش،حالا ببینیم چی میشه، باید تا روز معرفی کاملشون باشیم، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️