حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو باری دیگر در کنار مشخصات دوربین این دو گوشی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

گوشی‌های سری آنر ۵٠، همین ماه رونمایی می‌شوند. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی گوشی‌های این سری، تب و تاب انتشار شایعات آن‌ها نیز شدت می‌گیرد. به طوری که هم اکنون، رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو در کنار مشخصات دوربین این دو گوشی منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات جدیدی از این دو دستگاه می‌پردازیم.

سری Honor 50

سری آنر ۵٠، اولین سری پرچمدار آنر پس از جدایی از هواوی است که احتمال عرضه جهانی آن، بسیار زیاد است. به همین صورت، اهمیت این سری بالاتر از همیشه است. پیش از این در مورد پشتیبانی از خدمات گوگل در این سری صحبت کرده بودیم.

 

رنگ زرد آنر ۵٠ با تراشه Snapdragon 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل تأیید شد!

 

اما ظاهراً جزئیات جدیدی از این سری منتشر شده است. به طوری که شاهد درز رندرهای جدیدی از دو گوشی Honor 50 و Honor 50 Pro هستیم. مشخصات دوربین این دو گوشی نیز هم اکنون توسط Gsmarena انتشار یافته است.

رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو در کنار مشخصات دوربین این دو گوشی

مدتی پیش، در مورد یک دعوت‌ نامه لو رفته از رونمایی سری آنر ۵٠ برایتان گفته بودیم. در این دعوت نامه، به استفاده از طراحی دوربین دو حلقه‌ای اشاره شته بود. اما هم اکنون، رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو، جزئیات جدید و متفاوتی را ارائه می‌دهند. در رندرهای قبلی لو رفته از آنر ۵٠، شاهد استفاده از همین چینش بودیم. اما ماژول دوربین، یکپارچه بود. همچنین نوشته‌ای در کنار این ماژول درج نشده بود. در مقابل، رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو دارای این نوشته هستند.

رندر Honor 50 Pro

رندر Honor 50 Pro

این رندر، متعلق به رنگ مشکی آنر ۵٠ پرو می‌باشد. همان طور که مشاهده می‌کنید، طراحی دو حلقه هنوز پابرجا است. اما یک سنسور بزرگ ١٠٨ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دیافراگم F/1.8 در حلقه بالایی قرار گرفته است. ظاهراً، آنر برای اولین بار به سراغ استفاده از یک سنسور با وضوح بالا در سنسورهای ایزوسل سامسونگ رفته است. حلقه پایین نیز دارای دو سنسور دیگر است که احتمالاً مربوط به لنزهای فوق عریض و تله فوتو هستند. اگر به یاد داشته باشید، در رندرهای قبلی این گوشی‌ها، حلقه دوم دارای یک لنز پریسکوپ تله فوتو بود که هم اکنون نیست. بنابراین، یا آن رندرها واقعی نبوده‌اند و یا متعلق به نسخه پرو پلاس آنر ۵٠ هستند. فلش LED دوگانه نیز در کنار لنزهای Honor 50 و Honor 50 Pro قرار گرفته است.

رندر Honor 50

رندر Honor 50

همچنین این تصویر، همان رندر آنر ۵٠ است. رنگ این گوشی در رندر مشابه همان رنگ بندی سابق است. اما ماژول دوربین، مجدداً خلاف آن‌هاست. در این گوشی، همان چینش دوربین Honor 50 Pro را شاهد هستیم. با این تفاوت که سنسور اصلی، وضوح ۵٠ مگاپیکسلی و ضریب گشودگی دیافراگم F/1.8 دارد. گوشی‌های سری آنر ۵٠، بر روی قابلیت‌های فیلم برداری و ضبط نیز متمرکز خواهند بود. اگر به یاد داشته باشید، گفته بودیم که گوشی Honor 50 از تراشه Snapdragon 778G استفاده می‌کند. همچنین در مورد عملکرد آن در تست گیمینگ صحبت‌هایی کرده بودیم.

 

گوشی Honor 50 را با تراشه‌ Snapdragon 778G در تست گیمینگ ببینید!

 

گوشی آنر ۵٠ پرو پلاس نیز با تراشه‌ اسنپدراگون ٨٨٨، نمایشگر ۶.٧٩ اینچی دو لبه خمیده از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح 1440p از راه می‌رسد. استفاده از شارژر ١٠٠ واتی در این گوشی نیز تأیید شده است.

نظر شما در مورد سری گوشی‌های آنر ۵٠ چیست؟ آیا رندر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو پلاس را می‌پسندید؟ مشخصات منتسب به این دو گوشی شما را مجاب به خرید آن‌ها می‌کند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️