حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل macOS Monterey با پشتیبانی از Shortcuts و اشتراک فایل با iPad رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Mac، اپل

پس از معرفی اپل iOS 15 در کنار iPadOS 15 و WatchOS 8 حالا سیستم عامل macOS Monterey با پشتیبانی از Shortcuts و اشتراک فایل با iPad رسما معرفی شده است. نطق اصلی WWDC 2021 بیشتر شاهد ویژگی های مشترک بین این سیستم عامل های کم ویژگی جدید بود.

سیستم عامل macOS Monterey

عملکرد اپل نویدبخش همکاری بیشتر سیستم عامل ها با iOS است. از جمله ویژگی های جدید می توان به امکان اشتراک صفحه کلید و ماوس بین Mac و iPad اشاره کرد. این ویژگی مشابه ویژگی موجود در صفحه کلیدها و موس های Logitech است که به شما امکان می دهد مکان نما و فایل های خود را بین Mac و iPad جابجا کنید. سیستم عامل macOS Monterey همچنین توانایی عملکرد به عنوان هدف AirPlay را دارد و به شما امکان می دهد از صفحه و صدای Mac خود برای پخش محتوا از iPhone و iPad و حتی از Mac دیگر استفاده کنید.

سیستم عامل macOS Monterey

سیستم عامل macOS Monterey

اپل همچنین اعلام کرده است که Mac ها از برنامه اتوماسیون Shortcuts استفاده می کنند. کریگ فدریگی این ویژگی را آغاز یک تحول نامید. علاوه بر این، Safari با گروه بندی تب ها و یک نوار ابزار تمیزتر، کمی دوباره طراحی می شود.

طراحی تازه سافاری

طراحی تازه سافاری

این اولین نسخه macOS است که پس از ظهور Mac های مجهز به M1 اپل معرفی شد. محصولاتی که اولین نسخه آن ها اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد. برنامه اپل این است که تا پایان سال آینده کل خط تولید خود را به تراشه های سفارشی خود منتقل کند، بنابراین به نظر می رسد که macOS Monterey سیستم عاملی است که در بیشتر مراحل انتقال Mac ها را مدیریت می کند.

نظر شما چیست؟ آپدیت جدید MacOS را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

اوه اوه این ویژگی universal center عجب چیزیه!!!!!
فقط ویدیوش رو توی یوتوب ببینید . کل مک بوک و آیپد و مک یکپارچه بهم وصل میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)