حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار گوشی اوپو A53 در هند به دلیل وجود مشکلات نامعلوم در باتری

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، اوپو، مشکلات

ظاهراً کاربران هندی، رفتار خیلی خوبی با گوشی‌های هوشمند خود ندارند. موارد گزارش شده از انفجار گوشی‌های هوشمند از سوی کاربران ساکن این کشور، زیاد است. اکنون، خبری مبنی بر انفجار اوپو A53 در کشور هند منتشر شده است.

انفجار اوپو Oppo A53

اوپو A53، حدود ٩ ماه قبل به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی، یک دستگاه اقتصادی از اوپو بود. از مشخصات فنی برجسته این گوشی، می‌توان باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 460 را نام برد.

 

گوشی Oppo A53 با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

 

هندی‌ها، همچنان در حال گزارش دادن در مورد انفجار گوشی‌های هوشمندشان هستند. به گزارش Gizmochina، جدیدترین گزارشات نشان می‌دهند که یک کاربر هندی، از انفجار اوپو A53 خود شاکی است. این رخداد، به دلیل وجود مشکلات نامشخص در باتری، اتفاق افتاده است.

به طور دقیق‌تر این کاربر هندی، ویدئویی از گوشی منفجر شده خود در Youtube منتشر کرد. بر اساس این ویدئوی یوتوبی، یک دستگاه Oppo A53 از کمپانی چینی اوپو، در جیب یک کاربر هندی منفجر شده است. این ویدئو، ظاهر دستگاه منفجر شده را نیز نشان داد. این انفجار، در نیمه پایینی دستگاه رخ داده است. به دلیل همین انفجار، قطعات داخلی Oppo A53 نیز قابل مشاهده می‌باشد.

ظاهر اوپو A53 پس از انفجار به دلیل وجود مشکلات نامعلوم در باتری

ظاهر اوپو A53 پس از انفجار به دلیل وجود مشکلات نامعلوم در باتری

از سوی دیگر، متأسفانه این حادثه سبب آسیب دیدن کاربر شده است. به سبب این حادثه، پای کاربر دچار سوختگی شدید شده است و نمای گوشی منفجر شده، حاکی از شدت انفجار است. در مقابل این اتفاق، اوپو هیچ بیانیه رسمی را صادر نکرده است. اما انتظار می‌رود که تا روزهای آینده، شاهد واکنش رسمی از طرف اوپو باشیم.

گرچه به نظر می‌رسد که اوپو به طور بی سر و صدا در حال تحقیق در مورد این حادثه داشته باشد. در غیر این صورت، شاید شاهد رخ دادن کابوس روابط عمومی سامسونگ در قبال انفجار گلکسی نوت ٧ برای اوپو باشیم! پیش از این، یک دستگاه Poco X3 از کاربران هندی نیز در حین شارژ منفجر شده بود. اما پوکو در بیانیه رسمی خود، اعلام کرده بود که کاربر با وارد کردن یک جسم خارجی به باتری گوشی، مسبب این انفجار بوده است. ممکن است در این مطلب نیز کاربر مقصر اصلی بوده باشد.

 

انفجار پوکو ایکس ٣ در هنگام شارژ شدن!

 

طبق ویدئوی منتشر شده از اوپو A53 منفجر شده، ذکر شده است که دستگاه مذکور در ماه آگست ٢٠٢٠ (حوالی مرداد سال گذشته) خریداری شده است. بر همین اساس، این دستگاه همچنان تحت ضمانت قرار دارد. کاربر آسیب دیده، اظهار داشته است که از این دستگاه، فقط برای وب گردی و برقراری تماس‌های تلفنی استفاده می‌کرده است. همچنین این کاربر، ادعا کرده است که از شارژر اصلی این گوشی استفاده می‌کرده است. بنابراین، تا اینجای کار اتهامات استفاده از شارژرهای شخص ثالث یا استفاده سنگین ظاهراً کنار رفته‌اند. تنها کاری که باید انجام شود، این است که منتظر انتشار بیانیه رسمی اوپو در قبال کاربر آسیب دیده و شرح موضوع باشد.

نظر شما در مورد انفجار اوپو A53 چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این بار، حادثه واقعاً از سوی کمپانی تولید کننده رخ داده است؟ چه قضاوتی در مورد انفجار دستگاه هوشمند اوپو دارید؟ حق با کدام طرف است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

اوسون ایشدی اولار .

هیه بابا بونو که من گورورم دوزلن ده😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️