حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Oppo A53 با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

پس از مدت ها انتظار، سرانجام گوشی Oppo A53 در اندونزی معرفی شد. این دستگاه از تراشه جدید اسنپدراگون ۴۶۰ بهره می برد. همچنین برای ترندی تر بودن از یک صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی، یک ماژول دوربین پشتی سه گانه و موارد دیگر بهره می برد. اجازه بدهید با گوشی Oppo A53 بیشتر آشنا شویم.

گوشی Oppo A53

گوشی اوپو A53 پنل LCD با رزلوشن HD+ در اندازه ۶.۵ اینچی را ارایه کرده که نسبت تصویر 20:9 و یک سوراخ برای دوربین سلفی در سمت چپ دارد. از همه این ها مهم تر اینکه رفرش ریت پنل این دستگاه ۹۰ هرتز است. در مقایسه با تلفنهای هوشمند ۶۰ هرتز قطعا این یک انتخاب خوب است.

در بخش اپتیک، Oppo A53 دارای یک دوربین پشتی سه گانه است. این دوربین متشکل از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر است. سوراخ نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. علاوه بر این OPPO A53 در یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی که در پشت آن نصب شده است را عرضه می کند.

این تلفن هوشمند از یک چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. اگر فضای داخلی ۶۴ گیگابایت به اندازه کافی برای نیازهای رسانه ای شما کافی نیست، با کمک کارت SD خارجی می توانید فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت گسترش دهید. برای نرم افزار، Oppo A53 مانند سایر تلفن های هوشمند Oppo بر اساس اندروید ۱۰ بر روی رابط کاربری ColorOS 7.2 اجرا می شود.

این تلفن هوشمند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ساعتی برخوردار است، که با استفاده از درگاه شارژ USB C موجود در پایین توسط شارژر سریع 18W شارژ خواهد شد. با این حال، حتی پس از ارایه یک باتری بزرگ، این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری را هم حفظ می کند.

از نظر قیمت گذاری، تلفن هوشمند جدید در اندونزی با قیمت 2،499،000 روپیه اندونزی معادل با ۱۷۰ دلار قیمت گذاری شده است و دو گزینه رنگ وجود دارد که عبارتند از Electric Black و Fancy Blue.

نظر شما درباره گوشی جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

گرونه
با این قیمت باید اسنپ 662 یا 665 می گذاشت

Mahdi

۹۰ هرتز چه فایده ای داره وقتی کیفیتش hd+ هست

Taha

انقد خوشگله انگار اسنپ 865پلاس و 12گیگ رم روش سواره😍😍

The MTest MT

عذر بابت اسپم.
دوستان اون سونی ام 5 که ذکر کرده بودم بعد از ریستارت فکتوری دوربینش از کار افتاده و میگه دوربین متوقف شده!هر کاری کردم درست نشد نمیدونم سخت افزاری یا نرم افزاری
چیزی به ذهنتون رسید بگید
اینو چند حا دیگه میزارم.

afsoon

قیمتش بالاست .نسبت به رقیبی مثل نوت نه اس تقریبا یک شکست خورده تمام عیار هست .

sina1111

صفحه اچ دی پلاس ۹۰ هرتز
دوستان البته فکر نکنم این چیزی که میگید گرونه و اینا خیلی چیز واضحی باشه
شاید اندونزی هم گوشیاش گرون تر باشن مثلا همین نوت۹اسی که دوستمون گفت ۲۰۰ دلار در بیاد(اینا همش حدسه شایدم درست نباشه)
در کل منظورم اینه که نمیشه خیلی دقیق صحبت کرد تا وقتی قیمت جهانی رو نگن
تو همین ایران ایفون ۴۰ میلیونی با یورو ۲۶ تومنی میشه ۲۴۰۰ یورو حدودا در صورتی که قیمت جهانیش خیلی کمتره

Milad7

یه مقدار قیمتش بالاست کیفیت صفحه نمایش هم فول اچ دی نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)