حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی وان پلاس Nord CE 5G را با طراحی مشابه OnePlus Nord ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، وان‌پلاس

وان پلاس، یک زیر مجموعه خاص از اوپو است. این کمپانی، سال گذشته از سری Nord خود در رده میانی رونمایی کرد. پس از موفقیت سری نورد، وانپلاس قصد دارد تا گوشی‌های جدیدی را تحت این سری معرفی و عرضه کند. به همین صورت، گوشی جدید وان پلاس با نام OnePlus Nord CE 5G رونمایی خواهد شد. در ادامه، به رندر رسمی وان پلاس Nord CE 5G که به تازگی لو رفته است می‌پردازیم.

رندر رسمی وان پلاس Nord CE 5G

یادتان می‌آید که تقریباً یک هفته پیش از رونمایی رسمی OnePlus Nord CE 5G نوشته بودیم؟ این دستگاه، قرار است در تاریخ ٢٠ خرداد (١٠ ژوئن) توسط وان پلاس رونمایی شود.

 

وان پلاس نورد CE 5G تأیید شد + شایعات لو رفته

 

اما بعد در همین فاصله، نوبت به انتشار اخباری جدید از این گوشی رونمایی نشده رسیده است. به نقل از Pricebaba که به صورت اختصاصی رندرهای این گوشی را منتشر کرده است، شاهد به کارگیری طراحی آشنایی در این گوشی هستیم. در بخش بعد، به این رندر می‌پردازیم.

رندر رسمی لو رفته از وانپلاس Nord CE 5G

رندر رسمی لو رفته از وان پلاس Nord CE 5G

رندر منتشر شده منتسب به OnePlus Nord CE 5G، نشان می‌دهد که وان پلاس از طراحی مشابه OnePlus Nord در این گوشی استفاده کرده است. این رندر، از قاب پشتی گوشی مذکور انتشار یافته است. در این قاب، شاهد وجود لوگوی وان پلاس در کنار ماژول دوربین اصلی عمودی هستیم. در این ماژول، دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته است. همچنین وجود عبارت 64MP در کنار این دوربین، حاکی از به کارگیری سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. رنگ این گوشی، شبیه به رنگ Blue Marble وانپلاس نورد است.

مشخصات فنی منتسب به گوشی OnePlus Nord CE 5G

وان پلاس مشخصات نسبتاً مناسبی را برای میان رده جدید خود در نظر گرفته است. در همین راستا، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و ضخامت ٧.٩ میلی متری در کنار نمایشگر ۶.۴٣ اینچی Fluid AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی از مشخصات مهم این گوشی هستند. سیستم دوربین اصلی، دارای سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی هم وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر سمت چپ قرار دارد. باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ٣٠ واتی وانپلاس، از دیگر مشخصات این گوشی است. استفاده از تراشه Snapdragon 750G را فراموش نکنید.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

نظر شما در مورد رندر رسمی وان پلاس نورد CE 5G چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ کدام مشخصه این گوشی برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️