حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد CE 5G تأیید شد + شایعات لو رفته

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس زیر مجموعه‌ای مهم از اوپو و هلدینگ BBK است. بسیاری از ما، وان پلاس را به دلیل خاص بودن نسبی برخی از محصولاتش می‌شناسیم. اخیراً شایعات پیرامون نسل جدید OnePlus Nord، در حال افزایش است. اما این بار، وان پلاس نورد CE 5G به صورت رسمی تأیید شده است. بنابراین، می‌خواهیم به جزئیات منتشر شده از این گوشی رونمایی نشده بپردازیم.

وان پلاس نورد CE 5G

گوشی OnePlus Nord، حدود ١٠ ماه پیش به عنوان میان رده به روز وان پلاس معرفی شد. از مشخصات مهم و کلیدی این گوشی، می‌توان به تراشه Snapdragon 765G و نمایشگری با رفرش ریت ٩٠ هرتز اشاره کرد.

 

وان پلاس Nord 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۴۰۰ یورو رسما معرفی شد

 

پس از رونمایی این گوشی، شایعات ضد و نقیض زیادی از نسل بعد آن منتشر شد. بسیاری از افشاگران معتبر، این شایعات را پوشش دادند. تا این که رسماً وجود این گوشی و تاریخ رونمایی آن مشخص شد. به گزارش Mysmartprice، وان پلاس رسماً رونمایی از این گوشی را تأیید کرده است. اما جزئیات مربوط به OnePlus Nord CE 5G چه چیزهایی هستند؟

گوشی OnePlus Nord CE 5G در کنار تلویزیون هوشمند این کمپانی تأیید شد!

وان پلاس از طریق یکی از سایت‌های رسمی خود، وجود گوشی OnePlus Nord CE 5G را در کنار تلویزیون هوشمند خود با نام OnePlus TV U1S به تأیید رسانده است. به نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی از وان پلاس نورد CE 5G در کنار تلویزیون هوشمند وان پلاس، در تاریخ ١٠ ژوئن (٢٠ خرداد) خواهد بود. بر همین اساس، فاصله زیادی تا رونمایی این دو محصول نداریم. پس از انجام رونمایی این دو دستگاه، پیش فروش آن‌ها، در فردای همان روز آغاز می‌شود. در نهایت، آغاز فروش نهایی OnePlus Nord CE 5G از روز ١۶ ژوئن (٢۶ خرداد) خواهد بود.

تاریخ رونمایی وان پلاس نورد CE 5G

تاریخ رونمایی وان پلاس نورد CE 5G

قیمت احتمالی OnePlus Nord CE 5G

در راستای همین موضوع، یک افشاگر در مورد قیمت جانشین OnePlus Nord صحبت کرده است. این افشاگر، قیمت این گوشی را در هند اعلام کرده است. افشاگر مورد اشاره، اظهار داشته است که OnePlus Nord CE 5G با برخورداری از برچسب قیمتی ٢۴,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٣۴۴ دلار آمریکا) در هند عرضه می‌شود. قیمتی که حدود ٢،۰٠٠ روپیه هند (معادل ٢٨ دلار آمریکا) ارزان‌تر از نسل قبلی است. این خبر، خوب است و می‌تواند نوید بخش به صرفه‌تر شدن دستگاه‌های وان پلاس در آینده باشد.

مشخصات احتمالی منتسب به OnePlus Nord CE 5G

عبارت CE در این گوشی، مخفف Core Edition است. همچنین برخی از منابع می‌گویند که این گوشی ممکن است در واقع جانشین OnePlus Nord N10 5G باشد. کد نام این گوشی، Ebba است. این کد نام، به صورت رسمی تأیید شده است. اما در بخش مشخصات فنی، استفاده از نمایشگر ۶.۴٩ اینچی در این گوشی ذکر شده است. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، ماژول مستطیلی شکل دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی نیز برای اولین بار بر روی فریم قرار گرفته است. این حسگر، با دکمه پاور گوشی ادغام شده است. خوشبختانه جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود است. ضخامت میان رده جدید وان پلاس، حدود ٨.۴ میلی متر است. در کل، مشخصات این گوشی جذاب به نظر می‌رسد. حتی برخی از افشاگران، انتظار استفاده از تراشه مدیاتک را در این گوشی دارند!

نظر شما در مورد OnePlus Nord CE 5G چیست؟ شما چه انتظار دیگری از این گوشی میان رده جدید دارید؟ آیا وان پلاس می‌تواند عملکردی موفقی در بازار میان رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به نظرم از اسنپدراگون ۷۷۵ استفاده کنه بهتره

ali karimi

سلام، خب مشخصه گوشی خوبیه، ولی خب مهنتر ازهمه چیپستشو نگفت چیه، که البته یا مدیاتک هستشذیا اسنپ، مدیاتک، 800u یا 820 یا چیپ جدیدترش 900 هم هستش، مدلهای دایمن 1100 و1200 هم هستش که فکر نکنم استفاده کنه تا جایی که میدونم اون واسه گوشیهای پرچمدار یا رده بال استفاده میشه و این گوشی بیشتر میانرده رو به بالا حساب میشه و مدلهای اسنپم هستش، چند مدل، 750،775،یا 870 بزاره که دیگه عالی ترمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️