حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Honor 50 را با تراشه‌ Snapdragon 778G در تست گیمینگ ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اسمارت‌فون، تست

آنر با پرچمداران جدید خود، در حال بازگشت است. این کمپانی چینی، مدتی پیش از شرکت مادر خود، یعنی هواوی جدا شد. اما این جدایی، سبب استقلال بیشتر آنر شد. به طوری که این کمپانی اکنون می‌تواند با بسیاری از کمپانی‌های جهانی همکاری کند. در آخرین اخبار، تست گیمینگ آنر ۵٠ با تراشه‌ Snapdragon 778G منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات تست جدید منتشر شده از گوشی Honor 50 می‌پردازیم.

مروری بر سری Honor 50 

سری آنر ۵٠، از مهم‌ترین سری پرچمداران امسال است. این سری، شامل اولین پرچمدارانی است که آنر در آن‌ها، اتفاقات شگفت انگیزی را رقم زده است. به طوری که استفاده از خدمات سرویس‌های گوگل در این گوشی‌ها به صورت پیش فرض تأیید شده است. همچنین آنر در پرچمداران خود، از تراشه‌های توسعه یافته توسط کوالکام بهره گرفته است. به طور مثال، آنر ۵٠ اولین گوشی با تراشه‌ Snapdragon 778G خواهد بود. آنر می‌خواهد تا در نوآوری نیز پیشگام باشد.

 

رنگ زرد آنر ۵٠ با تراشه Snapdragon 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل تأیید شد!

 

اما اکنون، موضوع دیگری را در دست داریم. این موضوع، چیزی نیست جز یک تست گیمینگ! این تست‌ها، به ما اطلاعات جدیدی در مورد گوشی Honor 50 می‌دهند. به گزارش Realmicentral، آنر طی ماه ژوئن (اردیبهشت تا خرداد) از سری پرچمداران جدید خود با تراشه‌های کوالکام رونمایی می‌کند.

تست گیمینگ آنر ۵٠ با تراشه‌ Snapdragon 778G

یکی از بلاگرهای معروف چینی، اقدام به انتشار تست‌های گیمینگ مربوط به گوشی Honor 50 کرده است. این تست‌ها، در دو بازی Genshin Impact و PUBG Mobile نسخه چینی انجام شده‌اند. به همین صورت، به جزئیات این تست‌های گیمینگ می‌پردازیم. تست‌های مورد اشاره، از جزئیات زیادی در مورد عملکرد Honor 50 در حین انجام بازی‌ها اشاره دارد.

تست گیمینگ گوشی آنر ۵٠ در بازی PUBG Mobile نسخه چین

تست گیمینگ گوشی آنر ۵٠ در بازی PUBG Mobile نسخه چین

در تست اول، پابجی موبایل نسخه چینی توسط این گوشی پرچمدار اجرا شده است. انجام این تست، حدود ٢۶ دقیقه به طول انجامیده است. در مشخصات ذکر شده برای این گوشی، مادربرد Lahaina درج شده است که مربوط به تراشه Snapdragon 888 است! با این حال، پردازنده گرافیکی Adreno 642L، استفاده از همان تراشه Snapdragon 778G را تأیید می‌کند. در نسخه تست شده، ٨ گیگابایت حافظه رم به کار رفته است. در تست پابجی موبایل، این گوشی در حالت ٩٠ فریم، افت بسیار کمی را تجربه کرده است. به طوری که میانگین نرخ فریم، برابر با ٨٩.٧ فریم بر ثانیه است. وقوع چنین اتفاقی، وجود رفرش ریت حداقل ٩٠ هرتزی را نیز تأیید می‌کند. اما میانگین دمای ۴۵ درجه سانتی گراد، ممکن است کمی زیاد باشد.

تست گیمینگ گوشی Honor 50 در بازی Genshin Impact

تست گیمینگ گوشی Honor 50 در بازی Genshin Impact

در تست بعدی، بازی بسیار سنگین Genshin Impact بر روی گوشی Honor 50 اجرا شده است. به همین ترتیب، این گوشی در حداکثر تنظیمات موجود، میانگین نرخ فریم ۵٠ فریم بر ثانیه را ارائه داده است. میانگین دما در این بازی نیز به حدود ۵٠ درجه سانتی گراد رسیده است. پایداری تراشه Snapdragon 778G در بازی Genshin Impact، کم‌تر از مقدار ثبت شده در پابجی است. اما با توجه به متفاوت بودن پلتفرم، خیلی نمی‌توان به عملکرد آن ایراد گرفت. مدت زمان اجرای Genshin Impact در این گوشی، حدود نیم ساعت بوده است. گوشی آنر ۵٠ با بیلد نامبر RNA-AN00 در چین رونمایی خواهد شد. تنها نکته عجیب در این تست، نام مادربرد Lahaina است. احتمالاً برنامه تست مذکور، تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی را با اسنپدراگون ٨٨٨ اشتباه گرفته است!

در کل، نظر شما در مورد عملکرد تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی در گوشی آنر ۵٠ چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند حرفی برای گفتن در مقابل رقبای خود داشته باشد؟ کدام ویژگی Honor 50 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بنظرم فیکه چون پرچمدارش ۹۰ فریم توی پابجی براش قفل بود بعد این داشته باشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️