حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاترین امتیازهای بنچمارک Antutu اردیبهشت ۱۴۰۰ : درخشش Snapdragon 888 و Snapdragon 780

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین ها، بنچمارک، تست

اگر علاقه مند به نتایج بنچمارک ها باشید، باید بگویم که در دنیای اندروید و اردیبهشت ۱۴۰۰ بالاترین امتیازهای بنچمارک Antutu به نام Snapdragon 888 و Snapdragon 780 ثبت شده اند. تراشه های پرچمدار و میان رده جدید کوالکام که به تازگی ارایه شده اند.

بالاترین امتیازهای بنچمارک Antutu

بنچمارک AnTuTu اخیراً به نسخه ۹ رسیده است. این نسخه از بنچمارک که دارای تست های اضافی GPU (از جمله تست های Vulkan) است، آزمایشات CPU دوباره طراحی شده دارد و تست های حافظه، حافظه ذخیره سازی و UX نیز تغییر کرده اند.

به طور مستقیم امتیازات ثبت شده در بنچمارک های نسخه ۸ و ۹ قابل مقایسه نیستند. گفته می شود، رتبه بندی کلی تغییر زیادی نکرده است. اسنپدراگون ۸۸۸ توانسته هر ۱۰ رتبه را در بخش پرچمداران از خود کند. اینجا گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو در رتبه نخست نشسته است.

بالاترین امتیاز پرچمدارهای اندوریدی در Antutu

بالاترین امتیاز پرچمدارهای اندوریدی در Antutu

سپس به میان رده ها می رسیم. جایی که تراشه اسنپدراگون ۷۸۰ روی شیائومی Mi 11 Lite 5G جایگاه اول را به دست آورده است. این تراشه ۵ نانومتری با هسته های Cortex-A78 واقعا در بخش میان رده یک اختلاف قابل توجه را ایجاد می کند.

بهترین گوشی های میان رده از نظر بنچمارک Antutu

بهترین گوشی های میان رده از نظر بنچمارک Antutu

مقام دوم توسط Redmi 10X 5G و چیپست Dimensity 820 آن (۷ نانومتری و هسته های A76) اختیار شده است. در رتبه سوم هم iQOO Z3 را با Snapdragon 768G مشاهده می کنیم که نشان می دهد تراشه نسبتاً قدیمی هنوز بسیار جالب است و گزینه بهتری نسبت به Snapdragon 750G جدید است.

با این حال در بخش میان رده انتظار می رود که Dimensity 900 بتواند در رتبه های برتر ماه های آینده جایی برای خود کسب کند.

نظر شما چیست؟ چقدر به بنچمارک Antutu اعتقاد دارید؟ کلا اهل بنچمارک هستید؟ کدام یک از تراشه های مذکور در هر بخش، برای شما جذاب تر است؟ غیبت نام بزرگی مانند سامسونگ هم در این تست های منتشر شده توسط بنچمارک چینی قابل توجه است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)