حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات LG VELVET 2 Pro منتشر شد: مجهز به تراشه Snapdragon 888

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی

اگر به یاد داشته باشید، حدود دو هفته پیش به تصاویر زنده LG VELVET 2 Pro اشاره کرده بودیم. این گوشی، مخصوص کارکنان ال‌جی بود و عرضه عمومی برای آن در نظر گرفته شده است. اما هم اکنون شاهد انتشار مشخصات LG VELVET 2 Pro به صورت رسمی هستیم.

مشخصات ال‌جی ولوت ٢ پرو 

ال‌جی مدتی پیش، اعلام کرد که رسماً قصد کناره گیری از تولید گوشی‌های هوشمند را دارد. پس از این اتفاقات، شایعاتی در مورد رونمایی از گوشی‌های جدید ال‌جی نیز منتشر شد. یکی از این شایعات، مربوط به گوشی LG VELVET 2 Pro بود.

 

تصویر زنده LG VELVET 2 Pro را ببینید!

 

باید بدانید که این گوشی، به صورت رسمی عرضه نمی‌شود. بلکه به صورت محدود و برای کاربران کره‌ای‌ این کمپانی، در دسترس قرار گرفته است. در هر صورت، به گزارش EqualLeaks، اکنون نوبت به انتشار مشخصات فنی از گوشی LG VELVET 2 Pro رسیده است. در ادامه، به این مشخصات LG VELVET 2 Pro می‌پردازیم.

مشخصات LG VELVET 2 Pro

مشخصات منتسب به ال‌جی ولوت ٢ پرو

مشخصات منتسب به ال‌جی ولوت ٢ پرو

به تازگی، تصاویری از مشخصات گوشی LG VELVET 2 Pro منتشر شده‌اند. این تصاویر، رنگ بندی و مشخصات کلیدی این گوشی رونمایی نشده را نشان می‌دهند. در ابتدا، رندر رسمی این گوشی در سه رنگ بندی متفاوت دیده می‌شود. در قاب جلویی، شاهد استفاده از نمایشگری دو لبه خمیده نیز هستیم. در بالای نمایشگر این گوشی، حفره نمایشگر مرکزی قرار دارد. فریم این دستگاه از جنس فلز می‌باشد.

رنگ بندی LG VELVET 2 Pro

ال‌جی در این گوشی، از نمایشگری با قطر ۶.٨ اینچ و پنل P-OLED با وضوح +Full HD استفاده کرده است. رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز است. قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ توسط این نمایشگر فراهم شده است. در بخش سیستم دوربین، ال‌جی از دوربین‌های نسبتاً با کیفیتی استفاده کرده است. به عنوان مثال، دوربین اصلی سه گانه این گوشی از سنسورهای ٨+١٢+۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با استفاده از سنسور ٨ مگاپیکسلی برای لنز تله فوتو، زوم ٣ برابری اپتیکال در کنار زوم ٣٠ برابری دیجیتال قابل دسترسی می‌باشد.

دوربین سلفی تکی هم وضوح ١٠ مگاپیکسلی دارد. در مشخصات LG VELVET 2 Pro، استفاده از لرزشگیر گیمبال نیز مشاهده می‌شود که قابلیت شگفت آوری است. تراشه LG VELVET 2 Pro، از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ با لیتوگرافی ۵ نانومتری استفاده می‌کند. استفاده از ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را فراموش نکنید.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

ال‌جی در این دستگاه، از باتری با ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. با وجود این ظرفیت باتری و استفاده از لرزشگیر گیمبال، ضخامت این دستگاه تنها ٧.۵ میلی متر است. به همین ترتیب، این گوشی یکی از بهترین طراحی‌های پرچمداران را دارد. خب، در اینجا مروری بر مشخصه‌های فنی LG VELVET 2 Pro داشتیم. این گوشی، دارای مشخصات جذابی بود. اما عدم عرضه عمومی آن، می‌تواند بزرگ‌ترین نکته منفی این گوشی باشد. در همین راستا، این گوشی از پشتیبانی نرم افزاری نیز برخوردار نیست و تنها کارمندان ال‌جی می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

نظر شما در مورد مشخصه‌های فنی منتسب به LG VELVET 2 Pro چیست؟ در صورت عرضه عمومی این گوشی، آن را چطور ارزیابی می‌کردید؟ کدام مشخصه این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حیف که دیگه الجی تشک بازار اسمارت فون هارو بوسید و رفت کنار…..😪😢

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️