حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده LG VELVET 2 Pro را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

شایعات محصولات جدید ال‌جی با وجود خروج از بازار موبایل، همچنان وجود دارند. این کمپانی، چندی پیش اعلام کرد که قصد کناره گیری از تولید گوشی‌های هوشمند را دارد. با این وجود، چند شایعه پس از این خبر منتشر شدند که به گوشی‌های رونمایی نشده ال‌جی اشاره داشتند. یکی از این تصاویر جدید، مربوط به ال‌جی ولوت ٢ پرو است. در این مطلب، به جزئیات تصویر زنده LG VELVET 2 Pro می‌پردازیم.

آیا ال‌جی هنوز در حال فعالیت در صنعت موبایل است؟

شایعات زیادی پس از اعلام تعطیلی بخش موبایل ال‌جی از گوشی‌های رونمایی نشده این گوشی درز کردند. ظاهراً این گوشی‌ها، قرار بود که در آینده رونمایی شوند. اما این محصولات به دلیل کناره گیری ال‌جی موبایل، روشنایی روز را ندیدند. به همین شکل، گوشی‌های مختلفی از این برند لو رفتند. به عنوان مثال، LG Rollable یکی از این گوشی‌ها بود.

 

گواهی NFC گوشی رول شونده ال جی لو رفت

 

اما پس از این شایعه، نوبت به شایعه‌ای دیگر می‌رسد. این خبر، مربوط به تصویر زنده LG VELVET 2 Pro می‌باشد. گوشی که قرار بوده است جانشین ال‌جی ولوت باشد. البته اگر نسخه عادی آن وجود نداشت! به هر حال، این تصویر در گزارشی از Gizmochina منتشر شده است. بنابراین، در ادامه این تصویر زنده را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم گوشی احتمالاً کنسل شده ال‌جی چه طراحی و جزئیاتی داشته است.

تصویر زنده LG VELVET 2 Pro

تصویر زنده گوشی میان رده کنسل شده ال‌جی، توسط یک توئیتر با نام FrontTron منتشر شد. همچنین این توئیتر، جزئیاتی را به همراه این تصویر زنده منتشر کرده است. ظاهراً از این گوشی، ٣,٠٠٠ نسخه تولید شده است و کارکنان ال‌جی تنها قادر به فروش ٢ نسخه از آن هستند.

البته این گوشی، نسخه نهایی LG VELVET 2 Pro نیست و یک نمونه پیش تولید است. گفته می‌شود که قیمت این نمونه، حدود ١٧٠ دلار باشد. به هر حال، این گوشی قطعاً با نسخه نهایی تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت و عملکرد LG VELVET 2 Pro را نمی‌توان نهایی دانست. تنها موردی که در نسخه نهایی و نمونه پیش تولید این گوشی مشترک است، بخش طراحی است که قصد داریم به آن بپردازیم.

ال‌جی ولوت ٢ پرو

تصویر زنده LG VELVET 2 Pro

این تصویر زنده، طراحی نسبتاً مشابه قاب پشتی ال‌جی ولوت ٢ پرو را با ال‌جی ولوت نشان می‌دهد. البته باید اضافه کنیم که بر روی فریم این دو گوشی، تفاوت‌هایی نیز وجود دارند. اما بیایید جدا از این که این دو گوشی چه شباهت‌هایی دارند، به بررسی تصویر زنده LG VELVET 2 Pro بپردازیم.

همان طور که می‌بینید، طراحی قاب پشتی ساده است و خبری از ماژول‌های مستطیلی شکل یا نوشته‌های اضافی در اطراف کادر دوربین نیست. در این طراحی، می‌توان دوربین سه‌گانه این گوشی را مشاهده کرد که طراحی آن، به صورت بارانی شکل است. طراحی بارانی شکل، یکی از زبان‌های طراحی است که ال‌جی در آن، مانور زیادی داده بود. همچنین فلش LED در زیر همین سیستم دوربین قرار دارد.

اما نکته مهم این سیستم دوربین، این است که برآمدگی لنزها نسبت به ال‌جی ولوت، بیشتر شده است. این اتفاق، احتمالاً به دلیل استفاده از سیستم دوربین قدرتمندتر و حفظ ضخامت نسل قبلی رخ داده است. بنابراین، جای تعجبی ندارد. رنگ سفید و حلقه دوربین طلایی، جلوه خاص و زیبایی را به قاب پشتی این گوشی بخشیده است. گویا اگر این گوشی رونمایی می‌شد، حس لوکس‌تری را نسبت به ال‌جی ولوت ارائه می‌کرد. احتمال دارد که حذف لوگوی ال‌جی، به دلیل نهایی نبودن این نسخه رخ داده باشد. شیشه قاب پشتی نیز دو لبه خمیده است که به خوش دست‌تر شدن ال‌جی ولوت ٢ پرو، کمک شایانی می‌کند.

اما موضوعی مهم در فریم میانی این گوشی رخ داده است. این فریم، حالت براق دارد و جنس آن از فلز است. خب، تا به اینجا موضوع غیر عادی دیده نمی‌شود. اما هنگامی که بر روی جزئیات روی فریم تمرکز می‌کنیم، هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. همین امر، سبب می‌شود تا احتمال استفاده از دکمه پاور و کلید تنظیم صدای غیر فیزیکی و حساس به لمس در این گوشی، به وجود بیاید. این نسخه نیز، شباهت‌های بسیاری با ال‌جی ولوت ٢ پرو در بخش طراحی دارد. پس می‌توان گفت که اگر ال‌جی ولوت ٢ پرو تولید می‌شد، حتماً چنین دکمه پاور و ولومی در آن به کار می‌رفت. این موضوع برای اولین بار در گوشی هواوی میت ٣٠ پرو رخ داده بود. حذف کلیدهای فیزیکی، ممکن بود در پرچمداران این کمپانی نیز رخ بدهد.

گفته می‌شود که نمایشگر این گوشی مانند نسل قبل، مجهز به شیشه دو لبه خمیده بوده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی، ظاهراً در ناچ قطره‌ای آن جای خوش کرده است. در نهایت، ال‌جی ولوت ٢ پرو نیز یکی از گوشی‌هایی بوده است که کمپانی کره‌ای، بر روی طراحی آن متمرکز بوده است.

نظرتان راجع به این نسخه پیش تولید شده از ال‌جی ولوت ٢ پرو چیست؟ آیا شما این طراحی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که ال‌جی در آینده به بازار موبایل بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

بابا تو رو خدا سیاست خودت رو تغییر بده برگرد . Com back الجی . بیا بیا . تنها شرکتی هست که تقلب در محصولاتش و سیاست ماریس وجود نداره در صورتی هر جا سخن از تقلب و فساد صحبت میشه نام سامسونگ می درخشه . اما متاسفانه با وجود کیفیت کولر گازی لباسشویی و تلوزیون و هزاران نوآوری الان متاسفانه میبینیم که سایر شرکتها از پتنت این شرکت استفاده می کنن. حتی به عنوان مثال پتنت و طراحی mi mix alpha نمونه بارز پتنت الجی بوده که شیائومی استفاده کرد . پس امیدواریم شرکت بیحاشه و نوآور سریع com back بشه و منتظر نوآوری‌های جدید هستیم .

صدرا مخملی

جان الجی تو یکی نظر نده !

شیای شما خودش هرچی داره از سامسونگ داره.
اونوقت باید شیائومی شریک جرم سامسونگ باشه تو فساد.😒🤫
پس لطف کن بی منطق حرف نزن.🤫🤧🤐

تنها چیزی که میتونه پیشرفت این نسخه باشه وجود دوربین تله و چیپست کم مصرف تر و قوی تر باشه.

Milad7

چه خوشگله 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️