حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردیاب هوشمند وان پلاس مشابه با ایرتگ اپل در پتنت جدید این شرکت دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های داغ، وان‌پلاس

استفاده از ردیاب های هوشمند جذابیت فزاینده ای پیدا کرده و به تازگی معلوم شده است که چندین تولید کننده دیگر در حال کار بر روی چنین دستگاه هایی هستند. سامسونگ و اپل هم اکنون تگ های خود را ارائه کرده اند، اما تعداد این شرکت ها می تواند افزایش یابد. ثبت اختراع جدید توسط وان پلاس برای دستگاهی به نام OnePlusTag نشان می دهد که تولید کننده چینی گوشی های هوشمند در حال برنامه ریزی برای پیوستن به سامسونگ و اپل به منظور معرفی یک ردیاب هوشمند است.

ردیاب هوشمند وان پلاس

به گزارش gizmochina، لیست ثبت شده توسط وان پلاس جزئیات زیادی در مورد این دستگاه ارائه نمی دهد. با این حال، ما می دانیم که ردیاب هوشمند مشابه با محصولات اپل و سامسونگ، محتمل ترین دستگاهی است که اکنون توسط OnePlus و با مارک تجاری ثبت شده است. در حال حاضر هیچ اعلامیه رسمی برای معرفی رسمی این گجت وجود ندارد. با این حال، این شرکت در حال آماده سازی برای رونمایی از گوشی Nord CE 5G در چند روز آینده می باشد و امکان معرفی این ردیاب به همراه آن دور از ذهن نیست.

ردیاب هوشمند وان پلاس

ردیاب هوشمند وان پلاس

طرز کار ردیاب های هوشمند

دستگاه های ردیاب مانند SmartTag سامسونگ و AirTag اپل از فناوری های ابتکاری استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه برچسب گذاری شده را می توان حتی در زمانی که خارج از محدوده تلفن همراه Android یا iOS جفت شده با آن می باشد، ردیابی کرد. اینگونه از گجت ها را می توان با استفاده از برنامه مرتبط با آنها (به عنوان مثال SmartThingsFinder) به گوشی های سازگار متصل کرد تا قابلیت مکان یابی جهانی برای هر شی برچسب گذاری شده، فراهم گردد. امروزه استفاده از فناوری Ultra-Wideband به امری عادی تبدیل شده است. این امکان ردیابی دقیق تر یک شی با تگ های هوشمند را فراهم می کند.

تولید کنندگان گوشی های همراه به طور فزاینده ای محصولات خود را برای پوشش متنوع تر بازار گسترش می دهند. به تازگی سامسونگ Bespoke Shoe Dresser را معرفی كرده است كه محلول های رفع بو، خشك كردن و استریلیزاسیون را برای مجموعه كفشهای كاربران مهیا می سازد. ما قطعاً از این به بعد شاهد یک اکوسیستم در حال گسترش و متنوع محصولات توسط تولیدکنندگان مختلف خواهیم بود.

ایرتگ اپل از سال ۲۰۱۹ در دسترس بوده اما اپل عرضه آن را تا امروز به تعویق انداخت!

نظر شما راجع به معرفی وان پلاس از یک ردیاب هوشمند مشابه نمونه های اپل و سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون از چنین دستگاهی استفاده کرده و از دقت آن رضایت داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی