حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردیاب هوشمند هواوی تگ با عمر باتری یک ساله و قیمت 15 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های داغ، هواوی

هواوی در کنفرانس تابستانی امروز خود، به‌صورت رسمی به معرفی برخی از دستگاه‌های جدید پرداخت. این شرکت علاوه‌بر معرفی سری جدید گوشی‌های هوشمند Nova 10، ردیاب هوشمند خود با نام هواوی تگ را نیز معرفی کرد که با برچسب قیمتی 99 یوان (15 دلار) عرضه می‌شود.

ردیاب هوشمند هواوی تگ

طبق معرفی رسمی، هواوی تگ یک ردیاب بسیار نازک و سبک است. این گجت تنها 5.6 ​​میلی‌متر ضخامت داشته و همچنین 6 گرم وزن دارد. اگرچه شکل‌وشمایل آن کوچک است، اما عمر باتری بسیار قابل‌توجهی دارد. هواوی ادعا می‌کند که این دستگاه عمر باتری طولانی بیش از یک سال دارد و از گواهی IP68 به‌منظور جلوگیری از نفوذ مایعات و گردوغبار بهره می‌برد.

این محصول همچنین دارای فناوری یافتن میدان نزدیک با یادآوری زنگ حداکثر 92 دسی‌بل است. با استفاده از این قابلیت، می‌توان مکان ردیاب را با توجه به صدا به‌دقت پیدا کرد. علاوه‌بر این، Huawei Tag از حالت یادآوری سریع نیز پشتیبانی می‌کند؛ به‌طوری‌که اگر ردیاب هوشمند را با خود به‌همراه نداشته باشید، می‌توانید ازطریق یک پنجره بازشو به‌سرعت 15 ثانیه هشداری را دریافت کنید.

ردیاب هوشمند هواوی تگ

ردیاب هوشمند هواوی تگ

اگر Huawei Tag از شما دور بود چطور؟ درواقع، نگران نباشید؛ صدها میلیون دستگاه هواوی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند آن‌ها را با هم پیدا کنید. بااین‌حال، این محصول به حفاظت از حریم‌خصوصی نیز اهمیت زیادی می‌دهد. اطلاعات مکان تگ رمزگذاری شده و گزارش می‌شود. علاوه‌بر این، ناشناس ماندن دوطرفه و برچسب‌های ناآشنا درصورت دنبال کردن طولانی‌مدت، یادآورهای امنیتی را در این گجت ایجاد می‌کنند.

علاوه‌بر این، HUAWEI Tag می‌تواند اطلاعات تماس مالک را ازطریق القای NFC درحالت گمشده گزارش دهد. در مقایسه با قیمت بیش از 200 یوان (30 دلار) ایرتگ اپل، قیمت محصول هواوی واقعاً جذاب است. همچنین ترکیب چهار عدد HUAWEI Tag را می‌توان تنها با 299 یوان (45 دلار) تهیه کرد. قاب چرمی این گجت نیز 69 یوان (10 دلار) قیمت دارد. این محصول جدید در تاریخ 30 جولای به‌طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

نظر شما پیرامون ردیاب هوشمند هواوی تگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، واقعا جالبه هم قیمت وهم عمر باطری یکساله که این مورد عالیتر هستش، امیدوارم تو بازار ایران هم بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی