حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه ایرتگ ۲ اپل احتمالا آغاز شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اپل Airtag را نمی‌توان به هیچ عنوان یک ایده خیلی جدید دانست اما چون این یک لوازم جانبی ساخت اپل است پس فروش و محبوبیت خوبی را خواهد داشت. با توجه به شبکه پرتعداد محصولات iOS (و دیگر محصولات این شرکت) می تواند مکان‌یابی دقیقی را برای موارد گم شده داشته باشد. اگر به این محصول علاقه دارید باید بگویم که توسعه ایرتگ ۲ اپل احتمالا آغاز شده است.

ایرتگ ۲ اپل

اپل محصولات مختلفی را برای اهداف مختلف دارد. اکثر آنها هیچ رقیبی ندارند و در عین حال خیلی رقبای ارزان هم دارند. منظور ما این است که آنها خوب هستند، آنها ساخت اپل هستند و بسیاری از مشتریان دلیلی برای جستجوی جایگزین نمی بینند.

با این وجود، یک محصول وجود دارد که باعث نگرانی کاربران می شود. بله ما در مورد Apple AirTag صحبت می کنیم. این محصول برای کمک به کاربران در جهت ردیابی دسته کلید، هدفون، کوله پشتی، چمدان و موارد دیگر طراحی شده است.

اما همیشه افرادی هستند که از این محصول برای ردیابی یا جاسوسی دیگران استفاده می کنند. به هر حال به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، ممکن است اپل به فکر عرضه نسل دوم این دستگاه ردیاب باشد.

اپل از حدود یک سال پیش که اولین نسل اپل AirTag را عرضه کرد، اطلاعات زیادی در مورد محصول جدید ارائه نکرده است. اما با رشد تدریجی فروش آن این شرکت ممکن است در نهایت نسل دوم AirTag را روانه بازار کند.

مینگ چی کو در توییتی گفت که انتظار می‌رود فروش Apple AirTag در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به ترتیب به حدود ۲۰ و ۳۵ میلیون دستگاه برسد.

ایرتگ ۲

ایرتگ ۲

اپل ایرتگ ۲ چه ویژگی‌های احتمالی خواهد داشت؟

از زمان معرفی ایرتگ، این شرکت چندین پیشرفت را برای رفع مشکلات مختلف انجام داده است. همانطور که به یاد دارید چندین مورد را گزارش کردیم که سارقان با وصل کردن Apple AirTag به خودروها قصد سرقت آنها را داشتند.

ایرتگ حتی به پلیس کمک کرد تا مظنون سرقت را ردیابی کند. بنابراین، استفاده از این محصول ارتباط تنگاتنگی با اطلاعات کاربر و حریم خصوصی دارد. البته، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار برخی از باگ‌ها را برطرف کردند و اپل حتی یک برنامه اندرویدی را عرضه کرد تا به کاربران کمک کند بفهمند AirTag از کجا آمده است و به آنها آموزش دهد که چگونه آن را خاموش کنند. اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که این شرکت ممکن است بهبود بخشد.

برای نسل دوم AirTag، مینگ چی کو مشخص نکرد که اپل چه چیزی را آماده خواهد کرد. اما دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم این شرکت ممکن است سعی کند مقابله در برابر ردیابی ناخواسته، بهبود بلندگو، عمر باتری و غیره را در دستور کار داشته باشد. جدا از این، اپل ممکن است طراحی آن را به گونه ای تنظیم کند که کاربران بتوانند بدون لوازم جانبی اضافی آن را با خود حمل کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرتگ ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)