حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Moto G Stylus 5G با اسنپدراگون ۴٨٠ در گیک‌ بنچ رؤیت شد + رندر رسمی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، بنچمارک، رندر، موتورولا

موتورولا، رده‌های مختلفی از بازار گوشی‌های هوشمند را هدف گرفته است. سری پرچمدار، میان رده و پایین رده‌های موتورولا، همگی دارای قابلیت‌های جالبی هستند. همچنین موتورولا دارای یک سری با نام G Stylus است. در این سری، موتورولا گوشی‌هایی را با پشتیبانی از قلم استایلس روانه بازار می‌کند. به همین دلیل، برخی از طرفداران چنین سبکی، از این دسته از محصولات موتورولا استقبال می‌کنند. جدیدترین گوشی با این قابلیت، یعنی گوشی Moto G Stylus 5G در گیک‌ بنچ رؤیت شده است. در همین حین، رندر رسمی این دستگاه منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری از Moto G Stylus 5G خواهیم پرداخت.

موتو جی استایلس ۵ جی

موتورولا، از دستگاه‌های مختلفی در این سری رونمایی کرده است. یکی از آخرین دستگاه‌های این سری، Moto G Stylus 2021 نام دارد. این دستگاه که نزدیک به ۴ ماه قبل معرفی شده بود، دارای مشخصات برجسته‌ای از جمله تراشه Snapdragon 678 و پشتیبانی از قلم استایلس را با نام خود یدک می‌کشد.

 

موتورولا Moto G Stylus 2021 با تراشه Snapdragon 678 رسما معرفی شد

 

اما این بار، نوبت به رونمایی از یک گوشی دیگر در این سری رسیده است. به نقل از Gizmochina، این گوشی، موتو G Stylus 5G نام دارد. در همین راستا، شایعات و اخبار نسبتاً زیادی از این گوشی لو رفته‌اند. در ابتدای این موارد، از نتیجه گیک بنچ ثبت شده منتسب به این گوشی آغاز می‌کنیم.

گوشی Moto G Stylus 5G در گیک‌ بنچ

گوشی Moto G Stylus 5G در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

گوشی Moto G Stylus 5G در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

اولین مورد از اخبار این گوشی، مربوط به نتیجه گیک بنچ آن است. نتیجه گیک بنچ Moto G Stylus 5G، همین امروز در این بنچمارک ثبت شده است. نتیجه مذکور، در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ ثبت شده است. در بخش تک هسته‌ای، شاهد کسب امتیاز ۵٠٢ و در بخش چند هسته‌ای، شاهد کسب امتیاز ١,۶۵١ توسط این گوشی تازه وارد هستیم. در اطلاعات داده شده توسط گیک بنچ، نام مادربرد این گوشی Denver است.

استفاده از نسخه پیش فرض سیستم عامل اندروید ١١ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم در این گوشی شایان ذکر است. در نهایت، موتورولا از تراشه اقتصادی و 5G با نام اسنپدراگون ۴٨٠ استفاده کرده است. این تراشه‌، قدرت مندترین تراشه سری تراشه‌های Snapdragon 4XX می‌باشد. این تراشه‌، مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 619 است. نام این گوشی، در گیک‌ بنچ به وضوح تأیید شده است.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

رندرهای رسمی منتشر شده از گوشی Moto G Stylus 5G

پیش از انتشار نتایج ثبت شده از این گوشی در بنچمارک گیک بنچ، رندرهای رسمی این گوشی نیز لو رفته بود. این رندرها، طراحی کلی گوشی Moto G Stylus 5G را از جهات مختلف این گوشی نشان می‌دهند. در ادامه، به جزئیات موجود در این رندرها خواهیم پرداخت.

قاب پشتی موتو جی استایلس ۵ جی

قاب پشتی موتو جی استایلس ۵ جی

ابتدا از قاب پشتی دستگاه شروع می‌کنیم. در این بخش، رنگ بندی با طیف تیره را می‌توان مشاهده کرد. جنس بدنه این گوشی مشخص نیست. دو لبه این شیشه، خمیده است که به بهبود ارگونومی و کارکرد با گوشی کمک شایانی می‌کند. چینش ماژول دوربین Moto G Stylus 5G، مشابه Realme 8 Pro است. حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی هم در قاب پشتی قرار گرفته است. احتمالاً جنس فریم این دستگاه، پلاستیکی است. بر روی این فریم، موردی به جز وجود دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا دیده نمی‌شوند.

در نهایت، قلم استایلس در این رندرها به نمایش در آمده‌اند. در قاب جلویی گوشی Moto G Stylus 5G، شاهد استفاده از نمایشگری با زائده حفره نمایشگر سمت چپ هستیم. این حفره نمایشگر، میزبان دوربین سلفی تکی گوشی جدید موتورولا در سری G Stylus است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز در حد معمول هستند و شاهد نکته شگفت آوری نیستیم.

قاب جلویی Moto G Stylus 5G

قاب جلویی Moto G Stylus 5G

از مشخصات احتمالی Moto G Stylus 5G می‌توان به استفاده از دوربین اصلی چهار گانه ۴٨ مگاپیکسلی، ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. استفاده از نسخه ۵.٢ بلوتوث را هم فراموش نکنیم. با ذکر این مشخصات و شایعات، به نظر شما Moto G Stylus 5G چطور دستگاهی است؟ فکر می‌کنید که Moto G Stylus 5G با چه برچسب قیمتی ارزش خرید بالایی دارد؟ کدام یک از مشخصه‌های این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️