حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با طراحی مجدد در WWDC 2021 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

ما می دانیم که کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱ یا WWDC 2021 تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. ما می دانیم که محصولات نرم افزاری اصلی ترین تمرکز این مراسم خواهد بود. با این حال مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با طراحی مجدد در WWDC 2021 معرفی خواهد شد.

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی

این گزارش را تحلیلگر موسسه Wedbush ارایه می دهد. طبق گفته دانیل ایوز اپل قصد دارد مک بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچی خود را با تراشه شایعه شده جدید معرفی کند.

او در یادداشتی به سرمایه گذاران می گوید كه در كنار معرفی های معمول مثل نسخه های جدید iOS ، iPadOS ، macOS ، watchOS و tvOS؛ اپل در حال برنامه ریزی برای “چند شگفتی” از جمله معرفی MacBook Pro های جدید است. این تحلیلگر که پیش از این در مورد رونمایی های این رویداد پیش بینی هایی کرده است، می گوید تراشه اپل M1 قدرت MacBook Pro جدید را تأمین خواهد کرد. با این حال، بعید است که چنین باشد.

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ اپل

پیش از این درباره MacBook Pro های آینده شایعاتی مثل چندین تغییر جدید از جمله موارد زیر عنوان شده بود:

  1. ۱- حذف تاچ بار
  2. ۲- طراحی با لبه مسطح تر
  3. ۳- بازگشت پورت HDMI
  4. ۴- شکاف کارت SD
  5. ۵- شارژ مغناطیسی MagSafe

در بخش تراشه به احتمال زیاد شاهد عضو جدید و قدرتمندتری از تراشه ‌M1 یعنی شاید اپل M2 باشد. اپل تراشه ‌M1‌ را شش ماه پیش معرفی كرد و از زمان آغاز به كار ابتدا در MacBook Pro ، MacBook Air و Mac mini استفاده و سپس به محصولات متفاوت تری مثل iMac 24 و iPad Pro هم رسید.

تراشه اپل M1 اولین تراشه ARM اپل برای مک بوک معرفی شد

اپل MacBook Pro جدید، که به اعتقاد مارک گورمن، روزنامه نگار معتبر بلومبرگ ممکن است تابستان امسال معرفی شود، بالاترین رده Mac های دارای تراشه اپل تا به امروز را خواهد داشت. اپل سال گذشته به طور رسمی در WWDC انتقال خود به تراشه خود را اعلام کرد و اظهار داشت که این کار دو سال طول می کشد. Jon Prosser افشاگر اپل نیز معتقد است که MacBook Pro جدید، احتمالاً مدل های جدید ۱۴ اینچی و مدل به روز شده ۱۶ اینچی در WWDC روانه بازار می شود.

ماشین اپل (Apple Car) تا سال 2023 یا 2025 عرضه خواهد شد، به سوی 2 تریلیون دلاری شدن

 

در یادداشت امروز خود، ایوز همچنین پیش بینی های قبلی گزارش شده را تکرار کرد. این پیش بینی های او شامل اینکه آیفون ۱۳ آتی با حافظه داخلی ۱ ترابایت ارایه خواهد شد است و اینکه که اپل قصد دارد عینک AR خود را با نام “Apple Glass” در WWDC در سال ۲۰۲۲ و به دنبال آن خودرو اپل در ۲۰۲۴ معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک پروهای جدید هستید؟ ۱۴ اینچ یا ۱۶ اینچ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)