حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با نرم افزار Wallet جدید استفاده از آیفون به عنوان کارت شناسایی در فرودگاه ممکن می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

همزمان با ارایه iOS 15 اپل، این شرکت از نرم افزار به روزشده Wallet رونمایی کرد. به لطف این آپدیت، استفاده از آیفون به عنوان کارت شناسایی در فرودگاه ممکن شده است. همچنین شما می توانید از آن به عنوان کلید اتاق هتل استفاده کنید. همچنین به لطف تراشه UWB به زودی بازکردن قفل خودرو هم با آن ممکن خواهد شد.

استفاده از آیفون به عنوان کارت شناسایی در فرودگاه

نرم افزار Wallet جدید

نرم افزار Wallet جدید

باید به صورت مشخص تر بگویم که نرم افزار جدید Wallet به شما امکان می دهد از آیفون خود به عنوان شناسایی دیجیتال در فرودگاه های ایالات متحده استفاده کنید. این شرکت نشان داد که چگونه می توانید گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی ایالتی خود را در ایالت های خاص ایالات متحده اسکن کنید، سپس رمزگذاری و در محفظه امن آیفون ذخیره می شود. این شرکت می گوید که با TSA کار می کند تا بتواند از iPhone به عنوان کارت شناسایی در ایست های بازرسی فرودگاه استفاده شود.

علاوه بر شناسه ایمن، اپل می گوید که در تلاش است تا هتل ها کلید کارت اتاق را از طریق Apple Wallet توزیع کنند. این به شما این امکان را می دهد که قبل از رسیدن به هتل، کلید اتاق را داشته باشید! کلیدهای خانه و کلیدهای محل کار نیز به برنامه Wallet اضافه خواهند شد.

اپل Wallet با پشتیبانی از خرید ارایه شده بود. این نرم افزار برای سایر موارد استفاده مانند استفاده در عوارضی ها هم ارایه شد. اپل بار دیگر تأکید کرد که همچنین با استفاده از پشتیبانی تراشه UWB آیفون های اخیر با BMW و سایر تولیدکنندگان خودرو ، ویژگی هایی را برای باز کردن قفل اتومبیل اضافه می کند.

نظر شما درباره نرم افزار جدید Wallet اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)