حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان بندی WWDC به صورت جهانی مشخص شد: احتمال معرفی مک بوک پرو جدید

امروز اپل برای دومین بار، زمان بندی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC 2021) را اعلام کرد که طبق آن، از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ شروع شده و به مدت ۳ روز ادامه دارد و در ۲۰ خرداد به پایان می رسد. این رویداد همچون سال گذشته، به صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین احتمال معرفی جدیدترین سری از مک بوک پرو ۱۴ اینچی اپل نیز، در این کنفرانس وجود دارد.

زمان بندی WWDC21 شامل ۳ روز می باشد

طبق معمول، روز اول شلوغ ترین روز است، زیرا در این زمان است که اپل، کنفرانس اصلی خود را برگزار کرده و پیشرفت های آینده را برای iOS ،iPadOS ،macOS ،watchOS و tvOS اعلام می کند. همچنین ممکن است برخی از محصولات سخت افزاری نیز در این زمان معرفی شوند.

سخنرانی اصلی برای پخش مستقیم از طریق وب سایت اپل به نشانی apple.com، برنامه Apple Developer، برنامه Apple TV در سیستم عامل های پشتیبانی شده و YouTube در دسترس خواهد بود.

همچنین در روز اول Platforms State of the Union نیز برای توسعه دهندگان وجود دارد، جایی که آنها می توانند در مورد ابزارها، فناوری ها و پیشرفت های جدید اپل که در جریان این رویداد اعلام شده است، اطلاعات کسب کنند. پخش این برنامه نیز از طریق Apple Developer در دسترس است.

زمان بندی WWDC

زمان بندی WWDC

جلسات مربوط به توسعه دهندگان در این رویداد

اپل همچنین جلسات معمول و آزمایشی خود را برای توسعه دهندگان برگزار می کند. این کمک می کند تا توسعه دهندگان با مهندسان واقعی اپل، از جمله کسانی که روی ویژگی های خاص یا API کار می کنند، صحبت کرده و به آنها اجازه می دهد ابهامات خود در مورد سیستم عامل جدید را از بین ببرند. اعضای برنامه توسعه دهندگان اپل همچنین می توانند با بیش از 1000 متخصص این شرکت درخواست مشاوره آزمایشگاهی کنند. از ۱۸ خرداد نیز، فیلم جلسات مربوط به همان روز، در برنامه و وب سایت Apple Developer منتشر می شود.

سایر رویدادها شامل فعالیت ها، رویدادهای خاص مانند کدگذاری یا چالش طراحی و سخنرانی های سخنرانان مهمان است. و سرانجام، در تاریخ ۲۰ خرداد، اپل همچنین جوایز Apple Design Awards خود را برای برنامه های برتر در App Store برگزار می کند.

WWDC 2021 مانند رویداد سال گذشته برای کلیه توسعه دهندگان ثبت شده توسط اپل، کاملاً رایگان است.

احتمال معرفی از مک پرو ۱۴ اینچی اپل

طی چند هفته گذشته، چندین منبع معتبر پیش بینی کرده اند که مدلهای MacBook Pro بازطراحی شده در تابستان سال جاری عرضه می شوند. حتی رندرهای منتشر شده از آن، زبان طراحی جدید لپ تاپ اپل را نشان می دادند. اما در مورد تاریخ معرفی چطور؟ خب، به نظر می رسد که ما فقط حدود دو هفته با رونمایی رسمی از آن فاصله داریم.

رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی و احتمال معرفی آن در بازه زمان بندی WWDC

رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی و احتمال معرفی آن در بازه زمان بندی WWDC

به گزارش pocketnow، افشاگر معروف Jon Prosser ادعا کرده است که اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود، نسخه جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچی را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود در داخل این دستگاه، اپل از پردازنده جدید خود به نام M2 (یا طبق برخی گزارشات، M1X) استفاده کند که بسیار قدرتمندتر از M1 حال حاضر بوده و پیش تر نیز، وارد مرحله تولید شده است. طبق گزارشات، تراشه نسل دوم اپل در داخل مک بوک پرو جدید، دارای یک طراحی 10 هسته ای می باشد که هشت هسته از آنها، با عملکرد بالا می باشند در حالی که دو هسته دیگر، کم مصرف تر هستند.
از طرف دیگر، انتظار می رود حافظه رم این لپ تاپ، تا 64 گیگابایت نیز افزایش یابد. نیازی به گفتن نیست که مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید اپل، یک دستگاه همه فن حریف خواهد بود که البته قیمت تمام شده آن نیز گران می باشد.

نحوه اضافه شدن ویژگی lossless به اپل موزیک در WWDC ۲۰۲۱ اعلام می شود

نظر شما راجع به کنفرانس توسعه دهندگان اپل چیست؟ آیا منتظر معرفی نسل جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی