حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی های سری آنر ۵۰ مشخص شد: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

مدتی می شود که منتظر سری جدید پرچمداران آنر هستیم. تاکنون اما، هیچ خبر رسمی درباره این مدل ها فاش نشده بود. سرانجام، امروز این شرکت با انتشار تیزری به صورت رسمی اعلام کرد که تاریخ معرفی گوشی های سری آنر ۵۰ خود، ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی سری آنر ۵۰

امروز صبح، آنر موبایل، تیزری را در حساب رسمی Weibo خود منتشر کرد که تاریخ معرفی گوشی های سری آنر ۵۰ را نشان می دهد. در این تیزر، عدد ۵۰ به صورت بسیار برجسته نشان داده می شود. همانطور که گفته شد، این سری از پرچمداران جدید در ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ و در شانگهای چین معرفی می شوند. علاوه بر این، در این تیزر، لنز بزرگ دوربین آنر ۵۰ به نمایش درآمده که احتمالا بر روی قابلیت های ویژه عکاسی آن تمرکز خواهد داشت.

 

 

آنر همچنین اعلام کرده است که اولین ایربادز خود را با نام Honor EarBuds در همان روز معرفی خواهد کرد. این مورد کمی غافلگیر کننده است؛‌ چراکه پیش تر شایعات مربوط به آن به بیرون درز نکرده بود.

مشخصات احتمالی پرچمداران آینده آنر

طبق اطلاعات پیشین، سری جدید Honor 50 از سه مدل تشکیل شده است: یک نسخه استاندارد، یک نسخه پرو و یک نسخه پیشرفته تر پرو پلاس. دو مدل اول از پردازنده اسنپدراگون 778G بهره می برند، در حالی که در مدل پیشرفته، از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می شود.

از طریق گواهینامه 3C، همچنین مشخص شد که سری آنر ۵۰ اولین شارژر 100 وات تولید شده توسط خود شرکت را نیز به همراه دارد که انتظار می رود با مدل های با پسوند پرو عرضه شود. مدل استاندارد کماکان از شارژر قدیمی 66 وات مربوط به هواوی بهره می برد.

تصویر زنده از قاب پشتی آنر ۵۰ که پیش تر درز کرده بود، نشان می داد که این گوشی حداقل در سه رنگ زیر عرضه خواهد شد: یک رنگ گرادیانت سبز به نارنجی، رنگ گرادیانت آبی به بنفش و یک رنگ آبی آسمانی مشابه گوشی های پرچمدار هواوی.

تاریخ معرفی سری آنر ۵۰

تاریخ معرفی سری آنر ۵۰

در این قاب از فناوری مات AG و یک ترکیب دوربین سه گانه با دو حلقه که ۱ لنز در حلقه بالا و ۲ لنز در حلقه پایین جای گرفته اند، استفاده شده است.

برای اطلاعات کامل از جزئیات طراحی و مشخصات گوشی های آینده سری آنر ۵۰، باید تا تاریخ ۲۶ خرداد منتظر بمانیم.

مشخصات بیشتری از گوشی آنر ۵٠ پرو پلاس منتشر شد

نظر شما راجع به سری آنر ۵۰ و ویژگی های آن چیست؟ در صورت ارائه این گوشی ها با سرویس های گوگل و پردازنده های اسنپدراگون، آیا مایل به خرید آن ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی