حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از گوشی آنر ۵٠ پرو پلاس منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

هواوی در حال “غرق شدن” در سهم فروش گوشی های هوشمند است و هیچ شاخصی نیز برای بهبود اوضاع این کمپانی در آینده وجود ندارد. این شرکت در تلاش برای مقاومت در برابر آنچه اتفاق می افتد و همچنین صرفه جویی در مخارجش، مارک تجاری فرعی خود، آنر، را به فروش رساند که اگرچه همچنان پابرجاست اما اخیراً گوشی جدیدی از این برند عرضه نشده است. شاید این روند با معرفی سری آنر ۵۰ متوقف شود که انتظار می رود شامل سه مدل باشد. حال مشخصاتی از گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس به بیرون درز کرده است که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس

به نقل از gizchina، به طور سنتی و به تازگی، در گوشی های پرچمدار شرکت های چینی، یک نسخه حرفه ای همراه با نسخه اصلی جفت می شوند. برای آنر نیز این موضوع صدق کرده و این گوشی همان آنر ۵۰ پرو پلاس خواهد بود. حال جدیدترین مشخصات این گوشی توسط منابعی در داخل این کمپانی به بیرون درز کرده است.

اگر اطلاعات قابل اعتماد باشد، آنر ۵۰ پرو پلاس تراشه 5 نانومتری ناشناخته ای با هسته های Cortex-A78 و گرافیک Mali-G78 دریافت خواهد کرد. چنین ترکیبی را در پردازنده های اگزینوس 1080 و اگزینوس 2100 مشاهده کردیم. بنابراین باید دید آیا سامسونگ در واقع فروش تراشه های خود را به آنر آغاز می کند یا خیر؟ یا اینکه آیا منابع اشاره شده در پیش بینی خود اشتباه کرده اند؟ علاوه بر این، منابع دیگری ادعا می کنند که محصول جدید از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد.

طراحی احتمالی دوربین گوشی آنر ۵٠ پرو پلاس

طراحی احتمالی دوربین گوشی آنر ۵٠ پرو پلاس

مشخصات دوربین و نمایشگر این گوشی

در این تلفن هوشمند 8 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 3.1 استفاده خواهد شد. همچنین یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع سیمی 67 وات و بی سیم 50 وات نیز انرژی این گوشی را تامین خواهند کرد. از جمله ویژگی های دوربین آنر ۵۰ پرو پلاس نیز، می توان به دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل اشاره کرد. در پشت گوشی نیز، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با دیافراگم (f/1.8) + 13 مگاپیکسل فوق عریض (f/۲.۲) + 8 مگاپیکسل تله فوتو (f/۲.۴) و آخرین مورد هم یک سنسور ToF وجود دارد.

صفحه نمایش این دستگاه نیز باید 6.79 اینچ با نرخ نو سازی 120 هرتز باشد که یک پنل امولد با پشتیبانی از +HDR10 است. گواهی IP68 نیز نوید محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت را در این گوشی می دهد. زمان مورد انتظار برای معرفی آنر ۵۰ پرو پلاس، ماه مه می باشد. توصیه ما اینست که این اطلاعات را با احتیاط کامل در نظر بگیرید چراکه هیچ منبع قابل اطمینانی هنوز آن ها را تضمین نکرده است.

آنر به دنبال به چالش کشیدن اپل است

نظرشما راجع به مشخصات گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس چیست؟ به یاد بیاورید که برند آنر دیگر متعلق به هواوی نیست؛ اما در این مرحله، مزایای قطع رابطه با شرکت مادر، هنوز شکوفا نشده و به کمی زمان نیاز دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

ی هفته ای میشه، سایت سوت و کور شده

Milad7

اره بچه ها درگیرن

ali karimi

سلام، دریک کلام میشه گفت اگه بااین مشخصات بیاد و یه قیمت معقولانه، این گوشی گزینه خرید خیلی ها میشه، میشه گفت یجورایی کولاک میکنه، امیدوارم به ایرانم حتما بیاد، موفق باشید، خداحافظ.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی