حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا بازگشت گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ امسال پرچمدار جدیدی از سری Galaxy Note خود را معرفی نخواهد کرد. این تصمیم بحثی را به وجود آورد که این شرکت با خط تولید گل سرسبد پرچمداران خود که انقلابی در روند گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ ایجاد کرد، برای همیشه خداحافظی می کند. به تازگی اما، یک افشاگر معتبر ادعا کرده است که گلکسی نوت در سال 2022 بازگشت پیروزمندانه ای خواهد داشت.

بازگشت سری گلکسی نوت سامسونگ در سال آینده

افشاگری با نام Tron اخیرا ادعا کرده است که گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ، با وجود اضافه شدن ویژگی S Pen به آن، نتوانسته انتظارات فروش این شرکت را برآورده کند. تصور می شد که ارائه پشتیبانی اس ۲۱ اولترا از S Pen، یک قابلیت عالی خواهد بود و به فروش بیشتر آن کمک شایانی خواهد کرد؛ اما این مورد ظاهراً در میزان فروش این گوشی دخالتی نداشته است، علی رغم اینکه روی کاغذ، یک فرمول موفق به نظر می رسید.

اگرچه این ایده عالی بود، اما چندین مورد ناهنجاری نیز در آن به چشم می خورد. در وهله اول، هیچ اسلات اختصاصی برای قلم وجود نداشت، به این معنی که شما مجبور بودید کیس مخصوصی را بخرید که بتوانند قلم S Pen را درون خود نگهداری کند در غیر اینصورت، احتمال گم شدن آن بالا بود. علاوه بر این، قلمی که سامسونگ در ابتدا و همراه با گوشی عرضه کرد، فاقد ویژگی های مهمی بود که نتوانست تجربه قلم اصلی در سری گلکسی نوت را برای دارندگان این دستگاه ها، بوجود آورد. نیازی به گفتن نیست که طرفداران این قابلیت کمی بعد از ارائه آن ناامید شدند.

بازگشت گلکسی نوت

بازگشت گلکسی نوت

با این حال، این اولین بار نیست که در مورد احتمال احیای سری گلسی نوت می شنویم. پیش تر و در اوایل سال جاری، مدیر عامل سامسونگ الکترونیک، Ding-Jin Ko، بیان کرده بود:

“امسال هیچ گوشی از سری گلکسی نوت معرفی نخواهد شد. البته، این طور نیست که ما محصولات جدیدی عرضه نکنیم. روند فعلی ممکن است تغییر کند، اما سال آینده ما آماده خواهیم شد که به کار خود(تولید گلکسی نوت جدید) ادامه دهیم.”

استراتژي سامسونگ برای پر کردن جای خالی سری نوت

گفته می شود سامسونگ در سال 2021 برنامه های مختلطی برای گلکسی نوت خود دارد، زیرا علاوه بر گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا، احتمال دارد دستگاه های دیگری مانند گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نیز از قلم پشتیبانی کنند که می توانند تاحدودی جای خالی نوت را پر کنند. در عوض، گزارش شده است که این شرکت به دلیل مسائل مربوط به زنجیره تأمین، به ویژه در پی بحران جهانی تراشه ها، و قرار دادن مجموعه ای از تلفن های گران قیمت که امسال قرار است وارد بازار شوند، به خصوص گوشی های تاشو، به طور موقت شاخه های خود را در زمینه گوشی ها جدا می کند.

همچنین واضح است که سامسونگ در صورت ارائه دو پرچمدار با ظاهری متفاوت اما مخاطبان وفادار خود، به جای عرضه یک پرچمدار و اضافه کردن اصلی ترین ویژگی آن به گوشی های دیگر، می تواند واحدهای بیشتری از تلفن های خود را به فروش برساند. در حال حاضر، به نظر می رسد که سامسونگ قصد داشته با یک سال توقف در تولید سری نوت خود، این موارد را آزمایش کند که درنتیجه، به هدف خود نرسیده و از سال آینده به روند قبلی باز می گردد.

فروش ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در هدف گذاری جدید سامسونگ

نظر شما راجع به بازگشت سری گلکسی نوت سامسونگ چیست؟‌ آیا جای خالی آن را در میان گوشی های امسال حس می کنید؟ به طور حتم، این گوشی یکی از محبوب ترین سری های اندرویدی می باشد که طرفدارن خاص خود را داشته و از ویژگی های فوق العاده جذاب بهره می برد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

چی میگید سری نوت حتما امسال میاد یه چی میگین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی