حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ توسط این شرکت آغاز شده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تازه ترین گزارش منتشر شده توسط Winfuture.de حاکی از آنست که سامسونگ تولید انبوه اجزای جانبی گلکسی زد فولد ۳ خود را آغاز کرده است. این مورد نشان می دهد که شرکت کره ای، در آستانه عرضه این گوشی که تاریخ احتمالی رونمایی آن در مردادماه می باشد، قرار دارد.

شروع تولید گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

این نشریه گزارش می دهد كه شرکت سامسونگ ظاهراً قصد تولید Z Fold 3 را در مقادیر محدود دارد. گفته می شود مقادیر اولیه فقط حدود یک سوم از آنچه این شرکت معمولاً برای سایر دستگاه های خود تولید می کند، خواهد بود. این موضوع می تواند به این دلیل باشد که گوشی های سامسونگ با نمایشگرهای تاشو در مقایسه با تلفن های هوشمند معمولی که دارای نمایشگرهای ساده و تخت هستند، قیمت بیشتری دارند. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا تولید واحدهای زد فولد ۳ را به تدریج افزایش دهد.

انتظار می رود که گلکسی زد فولد ۳ به عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر معرفی شود. همچنین، به احتمال زیاد اولین گوشی تاشو از این برند است که از قلم S Pen نیز پشتیبانی می کند.

تولید گلکسی زد فولد ۳ به عنوان جانشین زد فولد ۲

تولید گلکسی زد فولد ۳ به عنوان جانشین زد فولد ۲

سایر مشخصات گوشی تاشو سامسونگ

شایعات پیشین حاکی از آن بودند که این گوشی تاشو، دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی 120 هرتز S-AMOLED خارجی و یک صفحه نمایش 7.5 اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در قسمت داخلی خود می باشد. اسنپدراگون ۸۸۸ و یا تراشه معرفی نشده ی اسنپدراگون +۸۸۸ نیز ممکن است قدرت آن را تأمین کند. همچنین این گوشی از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در قسمت عقب آن، از یک سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل استفاده شده و یک دوربین جلو 10 مگاپیکسلی به صورت سوراخ نمایشگر روی صفحه خارجی آن، قرار داده شده است. صفحه نمایش تاشو داخلی می تواند با یک دوربین 16 مگاپیکسلی در زیر نمایشگر تلفیق شود. این دستگاه ممکن است یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که به احتمال زیاد از شارژ سریع 25 وات، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ در حل مشکل چین خوردگی Fold 3 و Z Flip 3 پیشرفت چشمگیری داشته است

نظر شما راجع به آغاز فرایند تولید گلکسی زد فولد ۳ توسط سامسونگ چیست؟ به نظر شما این گوشی می تواند آمار فروش مطلوبی را برای شرکت رقم بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

الان ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی